Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da i brugte dem , havde i dem så på døgnet rundt ??
For jeg har kvalme døgnet rundt , og de hjælper , men ligeså snart jeg tager dem af kommer kvalmen listende tilbage ??? .. Må man sove med dem ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg ville nok ikke have dem på døgnet rundt, men jeg brugte også mine i mange timer af gangen.. utroligt hvad sådanne små armbånd kan gøre..
Dobbelt
N&J skriver: Altså jeg ville nok ikke have dem på døgnet rundt, men jeg brugte også mine i mange timer af gangen.. utroligt hvad sådanne små armbånd kan gøre..
Ja de kan gøre rigtig meget ! Og det er så lettende og komme af med al den kvalme .. Okay , tak for svar
Kender dem slet ikke - hvad er det for noget??
Nadia&Daniel skriver: Kender dem slet ikke - hvad er det for noget??
Det er nogle armbånd mod kvalme .. Ligesom akupunktur trykker de et bestemt sted på håndledet .. Og de virker .. Er faktisk rigtig overrasket over dem
morethanperfect skriver: Da i brugte dem , havde i dem så på døgnet rundt ?? For jeg har kvalme døgnet rundt , og de hjælper , men ligeså snart jeg tager dem af kommer kvalmen listende tilbage ??? .. Må man sove med dem ??
Jeg ville ikke bruge dem døgnet rundt. Synes personligt de begyndte at stramme en smule om eftermiddagen. Tog mine på kl. 8 om morgenen inden jeg tog på uni. Og tog dem af når jeg kom hjem omkring kl. 17. Kvalmen kom snigende igen. Men bed det bare I mig!
morethanperfect skriver: Det er nogle armbånd mod kvalme .. Ligesom akupunktur trykker de et bestemt sted på håndledet .. Og de virker .. Er faktisk rigtig overrasket over dem
Hold da op - lige før det skal prøves, døjer med kvalme igen
Jeg har mine på KONSTANT! Ligeså snart jeg ikke har dem på, får jeg det SÅ meget mere skidt. Har det stadig utrolig skidt selv med dem på, men det bliver MEGET værre når jeg ik har dem på..
De hjalp overhovedet ikke mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128