Hvad skal i lave til weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Amelia<3

mor6473 skriver:

Idag har vi været ude og shoppe nye sko til bette proppen
total seje Geox sko med lys i når han hopper og så blinker de også ud af øjnene... Mega fede..

Imorgen skal vi til dyreskue og se på en kanin og en bette grissebasse Det blir da for hyggeligt..

Søndag... INTET! Udover at gøre klar til at prinsen skal i Vuggestue igen på mandag

God Weekend til jer alle...

Det er altid hyggeligt at komme ud og shoppe, og det er altid rart men nogle nye sko til bettemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Amelia<3

Lullaby skriver:

Idag kæmpe familiekomsammen, vi bliver ca 100 og det er kun på mandens side   Derudover skal vi arbejde på hans psykologiopgave der skal afleveres mandag.

I morgen slappe af + skrive opgave inden manden starter op mandag på sit nye arbejde.

hold da op der er mange.. Go fornøjelse med det hele

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

Daisy skriver:

I går var vi på Jensens Bøfhus, kun mig og min mand Er meget sjældent vi gør det, og det var mega dejligt. Så slapper jeg af da jeg går rundt med begyndende veer og kun kan vente til de tager til

Hvor spændende Sender dig så meget vestøv så de veer kan tager fat

Anmeld

31. juli 2010

Moar'en

Desværre på arbejde hele weekenden

Anmeld

31. juli 2010

TbCp

Vi startede weekend med at tage til Faaborg Trine (Tjuhl) herinde fra skulle købe vores barnevogn så vi inviterede os selv på mad og tog ned med den.
Det var lidt nervepirrende da jeg aldrig har mødt dem før, men vi havde bare så hyggelig en aften!!!

Idag har vi intet lavet, bare slappet af og set LOST.

Imorgen er der den årlige familiekomsammen i min familie. Vi skal mødes på en lækker naturlegeplads i Nårup på vestfyn og spise middagsmad sammen, og bare hygge os.

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

TbCp skriver:

Vi startede weekend med at tage til Faaborg Trine (Tjuhl) herinde fra skulle købe vores barnevogn så vi inviterede os selv på mad og tog ned med den.
Det var lidt nervepirrende da jeg aldrig har mødt dem før, men vi havde bare så hyggelig en aften!!!

Idag har vi intet lavet, bare slappet af og set LOST.

Imorgen er der den årlige familiekomsammen i min familie. Vi skal mødes på en lækker naturlegeplads i Nårup på vestfyn og spise middagsmad sammen, og bare hygge os.

lyder som en rigtig hyggeligt weekend

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

Moar'en skriver:

Desværre på arbejde hele weekenden

ØV Men i hvertfald så må du have go arbejdslyst

Anmeld

31. juli 2010

Moar'en

diamant skriver:

ØV Men i hvertfald så må du have go arbejdslyst

Mange tak

Anmeld

31. juli 2010

Happiness

diamant skriver:

hvor lyder det hyggeligt at i kun skal hygge næste weekend Bare det var mig hehe.. Det har man næsten ikke tid til når man har en lille barn.. Så nyd det

Mange tak Ja vi skal bare nyde det! Selv om jeg ikke er gravid endnu, men det kan jo pludselig gå hurtigt

Meeeeen glæder mig nu også til vi er fuldt beskæftiget med en lille baby

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

milla83 skriver:

Mange tak Ja vi skal bare nyde det! Selv om jeg ikke er gravid endnu, men det kan jo pludselig gå hurtigt

Meeeeen glæder mig nu også til vi er fuldt beskæftiget med en lille baby

Det er jo rigtigt det er os dejligt at have et barn.

Hvis i arbejder på babyprojekt så held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.