Hvad skal i lave til weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

lululupo

Lørdag skal vi spise hos mine forældre, søndag en tur i aften zoo......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

BabyStella!

diamant skriver:

Imorgen skal vi hen os spise hos svigerforældrene og på søndag kommer mine forældre til aftensmad. Ellers skal vi bare slappe af og gøre os klar til at begynde på arbejde på mandag.

Igår slappede jeg af helt for mig selv (dog med tøsen sovende inde ved siden af) Manden var på job.

Idag skal jeg hente min niece fra feriekoloni. Hun skal sove her til imorgen. Det glæder hun sig til Idag skal vi oz i Harald Nyborg og hente en luftmadrads, bytte nogle sko og ose lidt i Føtex

Søndag skal min niece afleveres igen til sin mor, som forhåbentlig byder på kaffe og kage

Anmeld

31. juli 2010

NinaNymannMadsen

diamant skriver:

Imorgen skal vi hen os spise hos svigerforældrene og på søndag kommer mine forældre til aftensmad. Ellers skal vi bare slappe af og gøre os klar til at begynde på arbejde på mandag.

igår fredag var vi til fest noget af aftenen. idag lørdag skal vi bare slappe af og spise sammen med mine svigerforældre i aften, vi spiser altid nede ved dem så nu ville vi invitere dem op

søndag skal vi nok bare slappe af og gøre klar til at asta starer DP igen efter 3 ugers ferie.

Anmeld

31. juli 2010

line melias mor

vi var i horsens i går og besøge en ven. vi tog på bones det var sååå lækkert mad  i dag skal vi op til svigermor ved vandet. senere skal vi hente min bror der kommer hjem fra tyrkiet. i morgen skal vi bare hygge da vores datter starteri dp for første gang mandag

Anmeld

31. juli 2010

Lullaby

Idag kæmpe familiekomsammen, vi bliver ca 100 og det er kun på mandens side   Derudover skal vi arbejde på hans psykologiopgave der skal afleveres mandag.

I morgen slappe af + skrive opgave inden manden starter op mandag på sit nye arbejde.

Anmeld

31. juli 2010

Daisy

I går var vi på Jensens Bøfhus, kun mig og min mand Er meget sjældent vi gør det, og det var mega dejligt. Så slapper jeg af da jeg går rundt med begyndende veer og kun kan vente til de tager til

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

charlottekri skriver:

hm suk, vi skulle have været i badeland med tullepien i morgen, men det ser ud til at den tår på sygepasning i stedet for... måtte hente hende til middag i dp fordi hun havde feber...

Hvor træls. Men go bedring med hende

Anmeld

31. juli 2010

charlottekri

diamant skriver:

Hvor træls. Men go bedring med hende

tak skal du have, det går allerede meget bedre så det kan være at der bliver tid til badeland senere alligevel

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

JustAnotherName skriver:

Øv, jeg skal arbejde i aftenvagt både lørdag og søndag....
Ville hellere holde fri og være hjemme og hygge mig sammen med familien!

Men om 2 uger, så har vi næsten 2 ugers ferie, og skal i sommerhus.
Så det er dejligt at have noget at se frem til i det mindste...

Og jeg når jo også at få det meste af dagens timer sammen med mine piger, inden jeg skal afsted på arbejde. Så det er ikke såååå slemt endda alligevel.

Kan godt forstår at du heller vil være hjemme, men om ikke så længe har du ferie så kan du nyde dem sammen med din familie

Anmeld

31. juli 2010

Amelia<3

milla83 skriver:

Skal arb. både lørdag og søndag aften... Men mon ikke det går... Men næste weekend står på storhygge med kæresten! Vi har planlagt en hel dag i sengen med en masse film. Blir dejligt! Må nyde det mens vi ikke har børn.

hvor lyder det hyggeligt at i kun skal hygge næste weekend Bare det var mig hehe.. Det har man næsten ikke tid til når man har en lille barn.. Så nyd det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.