Hjælp mig lige lidt her - forklaring ...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Anonym trådstarter

SUper.

Tak for svar allesammen. jeg vil søge efter nogle billige ægløsningstest på nettet og håbe på der er bid når den tid kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Pige2009

ja, 4 uger selvfølgelig... ved ikke lige hvor de 3 uger kom fra tusind tak for hjælpen.

Det er vel ingen selvfølge, men meget forskelligt hvor lang en kvindes cycklus er. Nogen har kun 20-21 dage, mens andre har på over 30 dage  Din cyklus varer fra 1. dag efter endt mens til sidste mens dag. Giver det mening?

Hvis man er på P-piller er cyklussen jo 3 uger og 1 uges mens, og nogen har samme cyklus uanset om de er på P-piller eller ej

K.h. Linda

Anmeld

30. juli 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er vel ingen selvfølge, men meget forskelligt hvor lang en kvindes cycklus er. Nogen har kun 20-21 dage, mens andre har på over 30 dage  Din cyklus varer fra 1. dag efter endt mens til sidste mens dag. Giver det mening?

Hvis man er på P-piller er cyklussen jo 3 uger og 1 uges mens, og nogen har samme cyklus uanset om de er på P-piller eller ej

K.h. Linda

det var fordi jeg lige tænkte på p-piller cyklusen at det blev ti l"selvfølgelig 3 uger "

men tak for rettelsen

Anmeld

30. juli 2010

Pige2009

Anonym skriver:

det var fordi jeg lige tænkte på p-piller cyklusen at det blev ti l"selvfølgelig 3 uger "

men tak for rettelsen

Ingen årsag. Jeg  for I snart får to streger

Anmeld

30. juli 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ingen årsag. Jeg  for I snart får to streger

skal lige vente med at forsøge os til et par måneder, så det passer med uddannelse m.m

Anmeld

30. juli 2010

Maise

som lægen sagde til mig på fertillitetsklinikken. Citat" det optimale er at have sex hver 3 dag imellem 2 menstruationer for da har sæden den bedste kvalitet"

held og lykke

Anmeld

30. juli 2010

Pige2009

Anonym skriver:

skal lige vente med at forsøge os til et par måneder, så det passer med uddannelse m.m

Så er det også rart at være rustet til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.