solbrændt i solarie... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

merichs

Der findes spray-kabiner rundt omkring i forskellige byer, hvor man bliver sprayet med selvbruner så det bliver jævnt fordelt og ikke efterlader streger, som det nogle gange gør når man selv smører sig med selvbruner  Så undgår du i hvert fald at blive forbrændt i solarie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

charlottekri

merichs skriver:

Der findes spray-kabiner rundt omkring i forskellige byer, hvor man bliver sprayet med selvbruner så det bliver jævnt fordelt og ikke efterlader streger, som det nogle gange gør når man selv smører sig med selvbruner  Så undgår du i hvert fald at blive forbrændt i solarie

er det ikke meget dyrt i forhold til solarie??

Anmeld

30. juli 2010

nilletøz

charlottekri skriver:

er det ikke meget dyrt i forhold til solarie??

Blander mig lige

Jeg prøvede de der spray-kabiner da jeg boede i Aalborg, og mener jeg gav 50,-kr. og det var super godt.

Er en af dem der slet ikke kan tåle solen eller solarium, så jeg brugte tit spray-kabiner, og det gav et rigtig godt resultant!!

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

nilletøz skriver:

Blander mig lige

Jeg prøvede de der spray-kabiner da jeg boede i Aalborg, og mener jeg gav 50,-kr. og det var super godt.

Er en af dem der slet ikke kan tåle solen eller solarium, så jeg brugte tit spray-kabiner, og det gav et rigtig godt resultant!!

det er helt ok du blander dig

det var faktisk billigt! de priser jeg har set er på min. 250, ken det har jo så nok været for personlig spray... men tror desværre ikke at der er nogen i nærheden af mig

Anmeld

30. juli 2010

Lady Marion <3

Spis en masse gulerødder så bliver du nemmere brun og ikke rød

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

Muffi . skriver:

Spis en masse gulerødder så bliver du nemmere brun og ikke rød

man skal bare passe på ikke at spise for mange, for så bliver man orange... har set en på min efterskole - hun gik altid med en gulerod i hånden

Anmeld

30. juli 2010

Lady Marion <3

charlottekri skriver:

man skal bare passe på ikke at spise for mange, for så bliver man orange... har set en på min efterskole - hun gik altid med en gulerod i hånden

Det er rigtigt men man siger at de personer der bliver røde mangler betacaroten (staves) og det er det du kan få igennem gulerødder ,,

Anmeld

31. juli 2010

Maddox

charlottekri skriver:

jeg tænkte faktisk på det, men vidste ikke om jeg var lidt åndssvag hø hø

Hvorfor skulle det være åndsvagt???

Man ANBEFALER faktisk at bruge solcreme i solarie, lige så vel som udenfor i den naturlige sol..

- Og JO, man kan sagtens blive brun selvom man bruger solcreme! Man mindsker derimod risikoen for at blive forbrændt, hvilket øger risikoen for hudkræft.

Anmeld

31. juli 2010

Mama2980

Start stille og roligt og så brug solcreme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.