solbrændt i solarie... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.560 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

charlottekri

hej tøser

det kan godt lyde åndssvagt, men hvordan kan jeg undgå at blive solbrændt i solarie?? 9 ud af 10 gange kommer jeg ud som en krebs, hvorefter jeg skæller selvom det ikke er nye rør... sidste gang var tirsdagen før mit bryllup  

men jeg vil jo gerne være lækkerbrun, men spørgsmålet er jo bare hvordan..

nogle gode fifs??

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Na-Wi

charlottekri skriver:

hej tøser

det kan godt lyde åndssvagt, men hvordan kan jeg undgå at blive solbrændt i solarie?? 9 ud af 10 gange kommer jeg ud som en krebs, hvorefter jeg skæller selvom det ikke er nye rør... sidste gang var tirsdagen før mit bryllup  

men jeg vil jo gerne være lækkerbrun, men spørgsmålet er jo bare hvordan..

nogle gode fifs??

knus charlotte

Hjælper det ikke at bruge lidt solcreme ? Ved slet ikke om man kan bruge det der, men det ville jeg da tro hehe.. Har aldrig selv stået i den situation (staves?) så bare et gæt herfra

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

Naannaa87 skriver:

Hjælper det ikke at bruge lidt solcreme ? Ved slet ikke om man kan bruge det der, men det ville jeg da tro hehe.. Har aldrig selv stået i den situation (staves?) så bare et gæt herfra

jeg tænkte faktisk på det, men vidste ikke om jeg var lidt åndssvag hø hø

Anmeld

30. juli 2010

NessaXenia

tag minimum tid ca. 6 - 7 gange og gradvist øge tiden

Anmeld

30. juli 2010

Na-Wi

charlottekri skriver:

jeg tænkte faktisk på det, men vidste ikke om jeg var lidt åndssvag hø hø

Så er vi ihvertfald 2 der tænker åndssvagt heh..

Anmeld

30. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

man kan sagtens have solcrem på det havde jeg til jeg vende mig til det havde bare ikk den med største faktor

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

tusind tak for svar tøser

Anmeld

30. juli 2010

Muffinmus

prøv med lidt selvbruner i stedet for, for det du har gang i der er den DIREKTE recepgt til kræftklinikken...du har ved den behandling af din krop givet dig selv 75 % større chance for kræft..FEDT at vide ikke?????????

Nå, men du kan jo tilsyneladende ikke tåle den sol du kommer i. Så enten skal du skifte sol eller også skal du droppe de 6-8 min og gå eftrer 4-5 i stedet for:-)Der er kæmpe forskel på sole og på tiden man kan tåle i dem, så prøv dig frem og se hvad der dur bedst.

;Men pas nu på, at du bliver krebserød er et seriøst tegn fra din krop om at den bliver syg af det du udsætter den for...en advarsel af største alvor.Især nu hvor over 10.000 får konstateret hudkræft HVERT år.

Men tager selv sol 1 gang hver 2-3 måned når jeg lige får en seriøs hjernefis....især i vinterperioden, men føler jeg det er for meget stiger jeg ud inden tiden er gået:-)Og solcreme........

Anmeld

30. juli 2010

charlottekri

MariaE skriver:

prøv med lidt selvbruner i stedet for, for det du har gang i der er den DIREKTE recepgt til kræftklinikken...du har ved den behandling af din krop givet dig selv 75 % større chance for kræft..FEDT at vide ikke?????????

Nå, men du kan jo tilsyneladende ikke tåle den sol du kommer i. Så enten skal du skifte sol eller også skal du droppe de 6-8 min og gå eftrer 4-5 i stedet for:-)Der er kæmpe forskel på sole og på tiden man kan tåle i dem, så prøv dig frem og se hvad der dur bedst.

;Men pas nu på, at du bliver krebserød er et seriøst tegn fra din krop om at den bliver syg af det du udsætter den for...en advarsel af største alvor.Især nu hvor over 10.000 får konstateret hudkræft HVERT år.

Men tager selv sol 1 gang hver 2-3 måned når jeg lige får en seriøs hjernefis....især i vinterperioden, men føler jeg det er for meget stiger jeg ud inden tiden er gået:-)Og solcreme........

jeg har faktisk kun taget sol de ca 10 gange, jeg har skrevet

og det er det samme hvis jeg går udenfor i solen.. men hader bare at være så blegfiset

Anmeld

30. juli 2010

Muffinmus

og husk lige det IKKE er det samme som i solen:-) det er kunstige stråler der ikke kan sammenlignes overhovedet.

Og langt mere farlige:-)

Og når du bliver svitset som du skriver er tallet meget større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.