undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Rødhætte

Hvor lang tid har I prøvet? Er lidt nysggerig på hvor længe der skal gå inden man bliver undersøgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

sa82

Alexis skriver:

Jamen vi fik den ordning, at han bare skulle aflevere en prøve senest en time efter udtømning. Så de første gange  lavede han dem hjemme og så tog han selv ind forbi på den offentlige klinik og afleverede om morgenen. Sidst, hvor det var på den klinik hvor vi skal behandles, lavede han prøven hjemme og jeg drønede ind til klinikken med den.

Den skal forresten holdes tæt til kroppen så den ikke bliver kold, og så må han senest haft udtøming 3 i nogle tilfælde 2 dage inden prøven afleveres. Men alt det skulle i gerne få info om.

Og tak, håber også snart der er gevinst. Vi har prøvet siden okt 08, så er træt af at vente... Hvor længe har i prøvet? Håber det går hurtigt fra nu af. Knus

okay jamen så burde han kunne lave den hjemme. men ja må se hvordan det går med det hele. jamen vi har prøvet et års tid. grunden til at jeg gerne ville igang med at tjekkes, er fordi jeg fik lavet et keglesnit for et års tid siden og har været igennem en del hva mit underliv angår, så vil gerne se om alt er som det skal være med mig, og så er det rart nok at få tjekket mandens banditter osse  : )

så har i osse været igang længe da. og alt er normalt hos begge ? så er det ekstra frustrerende hvorfor der ikke sker noget da..

mange baby ønsker jeres vej : )

Anmeld

31. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

sa82 skriver:

okay jamen så burde han kunne lave den hjemme. men ja må se hvordan det går med det hele. jamen vi har prøvet et års tid. grunden til at jeg gerne ville igang med at tjekkes, er fordi jeg fik lavet et keglesnit for et års tid siden og har været igennem en del hva mit underliv angår, så vil gerne se om alt er som det skal være med mig, og så er det rart nok at få tjekket mandens banditter osse  : )

så har i osse været igang længe da. og alt er normalt hos begge ? så er det ekstra frustrerende hvorfor der ikke sker noget da..

mange baby ønsker jeres vej : )

Ja alt er normalt hos os begge. Det er meget frustrerende, stressende og tyngende, at det ikke vil lykkes.

Tusind tak skal du have, jeg håber også det er vores tur snart.

Jeg håber ikke i skal gå lige så længe. Kan sagtens forstå i vil undersøges så i får lidt afklaring. Det får langt de fleste jo, vi har bare været i den lille gruppe, hvor de ikke kan sige hvorfor.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.