undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

sa82

ja så er man blevet sat i gang med at skal undersøges om alt fungere som det skal. det var meget info på en gang. skal ha taget blodprøver. og det der undre mig mest er at jeg skal helt til nyborg for at få undersøgt mine æggestokke. det synes jeg er lidt af en køretur for det. andre der har været ude for det ??

min kæreste skal ha taget sædprøve, han skal kontakte labaratorium for at få en tid. men sådan en prøve skal vel tages hjemme eller ???

ja spørger en del, da det er første gang for mig, at skal til at prøve og lave et barn. så synes der er meget der skal holdes styr på. håber der er nogen der kan hjælpe lidt med lidt svar, så jeg kan blive bare lidt klogere.. : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ja så er man blevet sat i gang med at skal undersøges om alt fungere som det skal. det var meget info på en gang. skal ha taget blodprøver. og det der undre mig mest er at jeg skal helt til nyborg for at få undersøgt mine æggestokke. det synes jeg er lidt af en køretur for det. andre der har været ude for det ??

min kæreste skal ha taget sædprøve, han skal kontakte labaratorium for at få en tid. men sådan en prøve skal vel tages hjemme eller ???

ja spørger en del, da det er første gang for mig, at skal til at prøve og lave et barn. så synes der er meget der skal holdes styr på. håber der er nogen der kan hjælpe lidt med lidt svar, så jeg kan blive bare lidt klogere.. : )

Det er en ret vigtig undersøgelse du skal til, hvis det er den jeg tænker op.  Så selv om du skal køre lidt langt er den det hele værd. Det må være en HSG du skal til, hvor man tjekker om der er fri passage i dine æggestokke så et æg kan blive befrugtet. Hvis der er lidt blokeringer, hjælper det ofte en graviditet på vej.

Har selv været igennem det, og der var ingenting. Er dog ikke blevet gravid endnu desværre.

Håber alt ser fint ud.

Knus

Anmeld

30. juli 2010

sa82

ja det var det den hed, en hsg undersøgelse. : )

hvordan foregik din mands sædprøve ? for min er noget bekymret over hvis han skal op på sygehuset og levere en vare der og ikke derhjemme.

jamen håber da for dig at der snart kommer en lille fist i maven : )

Anmeld

30. juli 2010

oo

Søren afleverede sin sædprøve på Svendborg sygehus og han har altid lavet sædprøverne på hospitalet/fertilitetsklinikken. sådan nogle kan jo ikke holde sig friske i ret lang tid, så han laver dem når vi er kommet frem

Anmeld

30. juli 2010

sa82

Tjuhl skriver:

Søren afleverede sin sædprøve på Svendborg sygehus og han har altid lavet sædprøverne på hospitalet/fertilitetsklinikken. sådan nogle kan jo ikke holde sig friske i ret lang tid, så han laver dem når vi er kommet frem

okay men nu har vi kun 10 min ind til sygehuset. han vil helst ikke gøre det inde på sygehuset. et vel osse forståeligt.

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

sa82 skriver:

okay men nu har vi kun 10 min ind til sygehuset. han vil helst ikke gøre det inde på sygehuset. et vel osse forståeligt.

Vi fik at vide at der max måtte gå 1 time fra "levering" til vi var på sygehuset. Så måtte man gerne lave den derhjemme.. Så min kæreste har lavet den hjemme. Når vi skal i behandling SKAL han dog lave den på klinikken... Så det kommer din kæreste nok til, hvis i ender i behandling. Bare så han evt. kan forberede sig på det

Ønsker Jer det bedste!

Anmeld

30. juli 2010

ja det var det den hed, en hsg undersøgelse. : )

hvordan foregik din mands sædprøve ? for min er noget bekymret over hvis han skal op på sygehuset og levere en vare der og ikke derhjemme.

jamen håber da for dig at der snart kommer en lille fist i maven : )

Jamen vi fik den ordning, at han bare skulle aflevere en prøve senest en time efter udtømning. Så de første gange  lavede han dem hjemme og så tog han selv ind forbi på den offentlige klinik og afleverede om morgenen. Sidst, hvor det var på den klinik hvor vi skal behandles, lavede han prøven hjemme og jeg drønede ind til klinikken med den.

Den skal forresten holdes tæt til kroppen så den ikke bliver kold, og så må han senest haft udtøming 3 i nogle tilfælde 2 dage inden prøven afleveres. Men alt det skulle i gerne få info om.

Og tak, håber også snart der er gevinst. Vi har prøvet siden okt 08, så er træt af at vente... Hvor længe har i prøvet? Håber det går hurtigt fra nu af. Knus

Anmeld

30. juli 2010

Miia90

kiggger lige lidt med her.  Vi har planlagt og tage ind og aflevere en sæd prøve på mandag. vi skal helt ind til københavn ( pihlhamsgade mener jeg det hedde inde på støjet. og vi bor selv i næsteved. puha en tur og den skal aflevers mellem 8-9 om morgen

Anmeld

30. juli 2010

Miia90 skriver:

kiggger lige lidt med her.  Vi har planlagt og tage ind og aflevere en sæd prøve på mandag. vi skal helt ind til københavn ( pihlhamsgade mener jeg det hedde inde på støjet. og vi bor selv i næsteved. puha en tur og den skal aflevers mellem 8-9 om morgen

Hold da op, det var langt at skulle Har i så anden mulighed end at lave prøven derinde?

Anmeld

30. juli 2010

Miia90

planen er vi laver den i bilen på vej derop vi har ikk fået udleveret noget glas til og gøre det. og man kan ikk købe nogen. så de må få prøven i et urin glas, så håber det er godt nok ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.