Hvem ligner jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

JustAnotherName

Det vist mest lårene der er lidt tykke, men jo i længden, når der er fødder i dragten, så er 68 for kort, det er altså mærkeligt, for alt andet passer hun fint 62-68, hun må jo have lange ben, hvor hun så end har dem fra, hmmm

Hun har ikke nødvendigtvis så meget længere ben end de fleste andre.
Det er tit sådan med dragter med fødder i, tror jeg, at de er hurtigere til at vokse ud af dem.
Sådan er det ikke helt så meget, når det er dragter uden fødder i, for så afgører fødderne i dragten jo ikke om størrelsen er passende eller ej, så er det mere kun kropslænden der har betydning for det.
Derudover så kommer det også meget an på navn/mærke, da det også svinger meget, om de er store eller små i størrelserne.

Så jeg tror såmænd ikke, at Dicte er så lang ift. alle mulige andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg kan se både mor og far i malucca, men mest mor!

her er et af mig og et af pigernes far. og pigerne!

ja sys også Lutten ligner mig mest.... (Minus krøllerne ;)

Altså da bøtterne var yndgre sys jeg jo Luca lignede mest K, men som tiden går, så sys jeg de ligner hinanden mere og mere, sååå de ligner dig.

Ehm er de forøvrige tve eller ene ægget?

Anmeld

31. juli 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Ehm hvor?!

forstår ikke hvorfor mine billeder ikke kommer med når jeg citer :(

Nåh men det foto hvor den ene pige sidder i sandkassen, med så et badage om hovedet :)

Anmeld

31. juli 2010

Ida.

Tante Lilla :) skriver:

forstår ikke hvorfor mine billeder ikke kommer med når jeg citer

Nåh men det foto hvor den ene pige sidder i sandkassen, med så et badage om hovedet

Jeg kan heller ikke finde ud af det der med billeder i citeringer  og jeg fatter heller ikke hvorfor...

Og ja, jeg ELSKER det billede - det er af Lina ...og det kom sig egentlig af, at jeg havde glemt hendes solhat en dag, hvor vi besøgte mine forældre, og så havde min mor det der tørklæde i sine gemmer, og så opdagede jeg lige, hvor lækker Lina er med sådan et på

Anmeld

1. august 2010

Jules

Her er lidt af Kristian og mig som små... Og sidste nye skud af Viktor Viktor har ihvertfald min næse og yse hår Men resten vil jeg sige er faren :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Der er en anden tråd oppe lige nu også, om man har tøj gemt fra dengang man selv var lille : https://www.baby.dk/debat/57910pi1/ordet-er-frit/toej-fra-da-i-var-smaa--.aspx#GoToMessage

Der er der et billede af mig i 1982, da jeg fyldte 1 år.
Og Bianca i 2008 i samme kjole til hendes 1-års fødselsdag.
Og Celina her i 2010, da hun for et par måneder siden fyldte 1 år.

Sjovt - ingen af os ligner hinanden hér ....kun på kjolen

Hvor er i bare yndige

Jeg har os en kjole fra da jeg var lille.... Men desværre ikke et billede af mig i den :(

Anmeld

1. august 2010

Vingummien

Tja, her er det sku lidt svært hehe.

Han har sin næse efter Frank, resten er vist hele min familie der ik kan lyve sig fra at være i familie med ham. Han ligner mere og mere min far, især på ørene

Billed 1: Emil nu
Billed 2: Mig nu
Billed 3: Hans far
Billed 4: Emil med hans far, gammel billed
Billed 5: Mig med Emil, gammel billed
Billed 6: Emil med min far og farfar, lidt svæt at se da Emil drejer hovedet. Men han ligner min far, når han griner minder han om min mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.