Hvem ligner jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Ida.

NaFe skriver:

her er vi så....syntes selv felusen ligner mig mest...men det lyse hår har hun bestemt ikke fra mig af....

Hun ligner dig mest - det tror jeg, jeg vil give dig ret i - men kan nu også godt se noget af farmand i hende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Nu har jeg jo set jer alle tre "live" og ja, hun ligner altså sin far rigtig rigtig meget!

Apropros det med at se live, kommer I snart til Viborg? Dicte skal snart op i str. 74 i natdragt, det kniber med at knappe rundt om lårene, hi hi, lige der minder hun om sin moar

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

Katrine.............det var da utroligt. I har fået en kopi hver. Celina ligner dig, og Bianca ligner Kenneth.

Skægt - De fleste mener lige omvendt af dig.
At Bianca ligner mig, og Celina sin far.

Min mor siger det så tit, når hun er her. "Celina, du ligner din far".
Og jeg syntes selv, at jeg kan genkende mig selv mest i Bianca's udseende.

Men sjovt at høre, at andre også kan se noget andet.

Det er skørt det med, hvem man ligner. For tit er der delte meninger.
Og det kan være uhyggeligt svært for én selv helt at få øje på ligheder og forskelle, på én selv og ens partner og ens børn....

Sjovt er det også, at pigerne på én gang ligner hinanden mere og mere, og på samme tid er så forskellige af udseende.
At de ligner både far og mor - men det er svært helt at sige, hvem mest.

Men de er jo også deres egne, i sidste ende.
Det er bare rigtig sjovt, at prøve på at placere det et sted, og finde ens træk og ligheder - både til forældrene og søskende imellem.

Og der må jeg i øvrigt også sige, at Anna og Ida ligner hinanden mere og mere. Også selvom de har hver deres forskellige udtryk. SÅ kan de nu ikke løbe fra at de er søstre. Og heller ikke at I er deres forældre.

VI LAVER SGU NOGLE GODE BLANDINGS-PRODUKTER !!!    

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

NaFe skriver:

her er vi så....syntes selv felusen ligner mig mest...men det lyse hår har hun bestemt ikke fra mig af....

I er bare et par SMUKKE tøser begge to    

Anmeld

30. juli 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Apropros det med at se live, kommer I snart til Viborg? Dicte skal snart op i str. 74 i natdragt, det kniber med at knappe rundt om lårene, hi hi, lige der minder hun om sin moar

Åh, jeg vil skyde på, at vi kommer engang i næste uge...meeen jeg kan da lige gå gemmerne igennem imorgen for at se, hvad der er af natdragter så kan jeg da sende dem til dig, hvis det er

Anmeld

30. juli 2010

Klumpe-dumpe

Hvor er det en skæg tråd! Der er flere, hvor det er VIRKELIG tydeligt, hvem der er forældrene - og ungerne har det jo med at ligne enten den ene eller den anden mest

Her kommer der lidt af vores familie - og personligt ved jeg godt, hvem der ligner hvem - men bedøm selv

(og så var det man kunne se, at jeg var ENORMT dårlig til at begrænse mig - de første mange billeder er en blandet landhandel af os - og de gamle fotos er allesammen af mig...har desværre ikke nogle af de gamle fotos af Pelle på computeren - og nu ligger de i en eller anden flyttekasse, så jeg kan ikke engang få dem lagt ind nu...)

Hold op hvor er hun lækker her:

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Bianca ligner Kenneth mest og Celina dig - men pigerne ligner også hinanden...så de må jo begge ligne jer begge hvis det giver mening

Ja, det giver mening.
For jeg tror nemlig lige bestemt også at der er taget 40/60 dele og rystet grundigt .....og så fik man en Bianca og senere en Celina.

Det er rigtig svært at sige helt, hvem det er der ligner hvem mest.
Og pigerne ser meget forskellige ud, og har dog samtidig mange ens træk.

Jeg tror at de er et meget ligeligt mix af både far og mor, egentlig!

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

Hvor er det en skæg tråd! Der er flere, hvor det er VIRKELIG tydeligt, hvem der er forældrene - og ungerne har det jo med at ligne enten den ene eller den anden mest

Her kommer der lidt af vores familie - og personligt ved jeg godt, hvem der ligner hvem - men bedøm selv

(og så var det man kunne se, at jeg var ENORMT dårlig til at begrænse mig - de første mange billeder er en blandet landhandel af os - og de gamle fotos er allesammen af mig...har desværre ikke nogle af de gamle fotos af Pelle på computeren - og nu ligger de i en eller anden flyttekasse, så jeg kan ikke engang få dem lagt ind nu...)

Altså nu kommer Pelle heller ikke HELT til sin ret på dét billede, da han sidder og kigger nedad. Så man ser ikke RIGTIGT hans øjne og træk omkring munden mm.

MEN, altså du kan jo under ingen omstændigheder rende fra at være mor til nogen af dem. BEGGE TO ligner på utrolig mange punkter dig!

Faktisk syntes jeg ISÆR at Lina gør, når man ser baby-billeder af dig.
Men på det sidste foto, der er det altså også som en ren kopi, at se dig og Annika.

Jeg kan ikke sige hvem mest, for det veksler lidt udfra billederne (alderen de har). Men de har ihvertfald begge mange træk fra dig.

OG DE LIGNER MERE OG MERE HINANDEN (har jeg vist sagt før) ...hehe.

Anmeld

30. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Altså nu kommer Pelle heller ikke HELT til sin ret på dét billede, da han sidder og kigger nedad. Så man ser ikke RIGTIGT hans øjne og træk omkring munden mm.

MEN, altså du kan jo under ingen omstændigheder rende fra at være mor til nogen af dem. BEGGE TO ligner på utrolig mange punkter dig!

Faktisk syntes jeg ISÆR at Lina gør, når man ser baby-billeder af dig.
Men på det sidste foto, der er det altså også som en ren kopi, at se dig og Annika.

Jeg kan ikke sige hvem mest, for det veksler lidt udfra billederne (alderen de har). Men de har ihvertfald begge mange træk fra dig.

OG DE LIGNER MERE OG MERE HINANDEN (har jeg vist sagt før) ...hehe.

Det har du ret i - har fundet lidt flere af min skønne mand...

Hovedparten af dem, vi møder siger, at Annika er som snydt ud af næsen på sin far - og Lina ligner mig på en prik...men som du, kan jeg også sagtens se ligheder mellem Annika og jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Det har du ret i - har fundet lidt flere af min skønne mand...

Hovedparten af dem, vi møder siger, at Annika er som snydt ud af næsen på sin far - og Lina ligner mig på en prik...men som du, kan jeg også sagtens se ligheder mellem Annika og jeg

Hvor er dig og Pelle altså også bare et flot par 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.