hmmm, jeg er ikke helt enig med dig...men det kan jeg også sagtens sige, for lige nu er vi inde i en god periode hvor Tif sover dejligt og stille, og jeg kan sørme da godt huske hvordan de endeløse nætter har været når det ikke går så godt...energien er væk og man har lyst til at banke folk oven i hovedet...jeg havde ihvertfald!
nå når det er sagt, så vil jeg også kommentere hvorfor jeg ikke er enig med dig...så du forstår jeg ikke bare vil banke dig oven i hovedet.
min dejlige veninde, havde en datter som bare ikke var god til at falde i søvn, hun skulle ligges på nøjagtig samme tid hver aften, lyset skulle være dæmpet, og hun skulle have en klud over hovedet...den samme bamse skulle være der, og min veninde skulle helst sidde hos hende til hun sov...det der med faste ritualer er meget sødt, lige indtil man sidder i et fængsel og ikke kan komme ud af det!
Min venindes store søn skulle dæmpe sig, og der skulle være ro...stadig den dag i dag, og hun er lige gået ud af BH.KL. skal der være ro, og man skal ikke slå en prut forkert om aftenen...og det ermeget meget uheldigt.
når hun er her er der ingen problemer, hun vil bare gerne lige have lyset tændt så hun kan finde rundt...ellers er der ingen problem..men her hos os har jeg også været hård og sagt, mine store børn skal ikke lide under at jeg har valgt at få et barn mere, og der skal være plads til at de frit kan snakke med mig, og hente glas eller hvad de skal bruge i skabene, og det er uden døren er lukket ind til Tif´s værelse...hun tager det fint, og sover godt.
jeg tror det er noget af det her din svigermor ville have sagt til dig, bare i en anden vending, for senere når dine børn er blevet ældre, er det mega træls man ikke kan have gæster, eller fortage sig nogle ting...
øhhh, vil lige igen understrege at jeg ikke bonker dig oven i hovedet, for når man sidder med et grædende barn aften efter aften er ens grænse bare hurtigt nået.
hvis nu du havde været udhvilet, og dit barn havde sovet, og svigermor så havde bragt det på banen, havde du så reageret lige sådan?
altså, hvis hun sladre, er det sørgeligt, for det er jo en diskution mellem dig og hende, men igen, jeg kan godt forstå din tankegang...
og igen...hvor er du heldig med en svigermor der selv går i køkkenet og roder rundt...lol...tegn på hun føler sig hjemme sammen med jer!
jeg håber snart "perioden" er overstået, og at du forstår hvorfor det er jeg bakker svigermor op her.
vi har self. alle forskellige meninger...og måder at gøre tingene på, men jeg tror det er den fælde jeg lige beskrev for dig, hun forsøgte at advare dig om!
Anmeld