kæft jeg er gal !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Svane83

Hold op hvor træls

Vi har næsten lige har indbrud i vores bil, efter en tivoli tur hvor vi kom hjem kl. 02.30 om natten. Vi gider ikke tømme bilen nu bliver vi enige om vi skal bare ind og sove.

Næste morgen er bilen tømt, bare ikke af os. Anlæg, navigation, computer, dvd film og vores dyre kamera stjålet lige ud af bilen mens den holdt i vores indkørsel i et pænt villakvater i Bellinge. Og ikke nok med det så var det jo pisse varmt så vores vindue var åbent og vores soveværelse vindue er 2 m fra indkørslen og vi har ikke hørt noget som helst. De havde smadret en siderude og låst bilen op og taget det de ville have og smuttet igen.

Jeg kan sige dig jeg blev gal, men mest over kameraet vi havde bare taget så mange billeder ovre i tivoli og de var bare væk - øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

LRJ

Svane83 skriver:

Hold op hvor træls

Vi har næsten lige har indbrud i vores bil, efter en tivoli tur hvor vi kom hjem kl. 02.30 om natten. Vi gider ikke tømme bilen nu bliver vi enige om vi skal bare ind og sove.

Næste morgen er bilen tømt, bare ikke af os. Anlæg, navigation, computer, dvd film og vores dyre kamera stjålet lige ud af bilen mens den holdt i vores indkørsel i et pænt villakvater i Bellinge. Og ikke nok med det så var det jo pisse varmt så vores vindue var åbent og vores soveværelse vindue er 2 m fra indkørslen og vi har ikke hørt noget som helst. De havde smadret en siderude og låst bilen op og taget det de ville have og smuttet igen.

Jeg kan sige dig jeg blev gal, men mest over kameraet vi havde bare taget så mange billeder ovre i tivoli og de var bare væk - øv

Øv! det er bare træls... jeg fik den heldigvis tømt igår aftes manglede to af julies legetøj. Men der var bare meget af min kærestes ting i bilen..
Vores bil holder næsten li nede under soveværelse vinduet og har heller ikk hørt den, og jan normalt hører den med det samme

Anmeld

30. juli 2010

Svane83

Lone H. skriver:

Øv! det er bare træls... jeg fik den heldigvis tømt igår aftes manglede to af julies legetøj. Men der var bare meget af min kærestes ting i bilen..
Vores bil holder næsten li nede under soveværelse vinduet og har heller ikk hørt den, og jan normalt hører den med det samme

Lige præcis det er bare træls.

Synes godt nok også det var utroligt vi ikke havde hørt noget. men vi var selvfølgelig meget trætte efter en hel dag i Tivoli.

Det var da altid noget at der ikke var så meget i bilen, men man bliver sgu sur alligevel. Men man ved jo aldrig måske finder politiet den igen inden så længe.

Hørte i Radioen i forgårs om to biler der var blevet stjålet i Odense. den ene blev fundet under 1 døgn efter den var stjålet og den anden blev fundet en ejer havde opdaget den var væk.

Anmeld

30. juli 2010

B&J

Lone H. skriver:

Tak
Ja det gør Det os mig, min kærestes kørerkort og førerkort osv var i bilen så han kan heller ikk komme på arbejde, det er bare så pisse træls!

åhh hvor den fuck en gang lort ja det er mildt sagt hader folk ikke bare kan holde deres finger for sig selv...

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

Svane83 skriver:

Lige præcis det er bare træls.

Synes godt nok også det var utroligt vi ikke havde hørt noget. men vi var selvfølgelig meget trætte efter en hel dag i Tivoli.

Det var da altid noget at der ikke var så meget i bilen, men man bliver sgu sur alligevel. Men man ved jo aldrig måske finder politiet den igen inden så længe.

Hørte i Radioen i forgårs om to biler der var blevet stjålet i Odense. den ene blev fundet under 1 døgn efter den var stjålet og den anden blev fundet en ejer havde opdaget den var væk.

Håber os de finder den snarest :/

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

B&J skriver:

åhh hvor den fuck en gang lort ja det er mildt sagt hader folk ikke bare kan holde deres finger for sig selv...

Ja det er så træls, hader det virkelig os, kan ikk havme at folk ikk kan holde fingrene for sig selv..

Anmeld

30. juli 2010

Koen.

EJJJ!!! det er da for galt at man ikke kan have sine ting i fred

Kæmpe til jer

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

lillespurv19 skriver:

EJJJ!!! det er da for galt at man ikke kan have sine ting i fred

Kæmpe til jer

Ja
Tak for søde

Anmeld

30. juli 2010

M&F&C

Lone H. skriver:

Vi vågnede imorges til vores ene bil var blevet stjålet! Hva fuck tænker folk på.. kæft jeg er gal. .

For filan hvor er folk afstumpede altså ......... kan det da for pokker være så svært at kende forskel på dit og mit ?!?! ..... Åbenbart

Anmeld

30. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv altså, hvor er det træls at nogle mennesker gør den slags!

Håber da for jer, at i får bilen igen og de skyldige bliver snuppet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.