kæft jeg er gal !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

LRJ

Vi vågnede imorges til vores ene bil var blevet stjålet! Hva fuck tænker folk på.. kæft jeg er gal. .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

LinLin

Min bil blev også stjålet engang; havde sent fri fra undervisning - og parkerinspladsen var bare tom! Regnede ikke med at få den igen - men den blev fundet en lille uge senere, da den holdt ulovligt parkeret...

Anmeld

30. juli 2010

MarieMor

ej hvor uhyggeligt !!  og nogle mennesker er da bare ikke for kloge 

er jeg ked af at høre på jeres vegne , og håber de finder bilen snart !!

men det er forhåbentlig ikke nogle af dem som bryder ind i huset og tager nøglen ?? synes jeg simpelthen er for ubehageligt .. selvom ens bil da også er et "privat" sted .. 

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

Mor til David skriver:

Min bil blev også stjålet engang; havde sent fri fra undervisning - og parkerinspladsen var bare tom! Regnede ikke med at få den igen - men den blev fundet en lille uge senere, da den holdt ulovligt parkeret...

det er pisse træls, jeg havde heldigvis fået alle vores datters ting uden i går da vi kom hjem, så Det er "kun" anlæg, min kærestes pung og sådan der mangler. Men nej Hvor jeg gal li nu

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

MarieMor skriver:

ej hvor uhyggeligt !!  og nogle mennesker er da bare ikke for kloge 

er jeg ked af at høre på jeres vegne , og håber de finder bilen snart !!

men det er forhåbentlig ikke nogle af dem som bryder ind i huset og tager nøglen ?? synes jeg simpelthen er for ubehageligt .. selvom ens bil da også er et "privat" sted .. 

De har heldigvis ikk været indenfor, for kæresten havde nemlig nøglerne i hånden da han kom bleg ind af hoveddøren igen :/
Men det er mega ubehageligt

Anmeld

30. juli 2010

MarieMor

Lone H. skriver:

De har heldigvis ikk været indenfor, for kæresten havde nemlig nøglerne i hånden da han kom bleg ind af hoveddøren igen :/
Men det er mega ubehageligt

ja jeg tror sku også jeg ville være lidt rundt på gulvet hvis jeg om ud en morgen og bilen pludselig ikke var der 

men kan godt forstå det er ubehageligt 

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

MarieMor skriver:

ja jeg tror sku også jeg ville være lidt rundt på gulvet hvis jeg om ud en morgen og bilen pludselig ikke var der 

men kan godt forstå det er ubehageligt 

Tak for
Ja vi er begge helt rundt på gulvet, ham Så lidt mere end mig da han har lagt en masse tid og penge i den :/ men puha der er meget skal ringe rundt til

Anmeld

30. juli 2010

B&J

ej hvor uhyggeligt...... i får lige en kæmpe krammer..

åhh man bliver så pisse sur på folk der ikke kan kende forskeld på dit og mit

Anmeld

30. juli 2010

LRJ

B&J skriver:

ej hvor uhyggeligt...... i får lige en kæmpe krammer..

åhh man bliver så pisse sur på folk der ikke kan kende forskeld på dit og mit

Tak
Ja det gør Det os mig, min kærestes kørerkort og førerkort osv var i bilen så han kan heller ikk komme på arbejde, det er bare så pisse træls!

Anmeld

30. juli 2010

lululupo

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.