Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Lotus86

Problembarnet skriver:

Så er det blevet gættet åbenbart.. frygter stadig min fars reaktion, og min mor er svær at læse, øv øv

Men nu er det sagt, og nu kan vi glæde os og nyde det fuldt ud.

Tak for alle jeres gode svar

Hvordan er det blevet gættet??

Og mon ikke din far lige meget hvad, vil blive glad før eller siden? Han skal nok bare lige have tid til at sunde sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
npn skriver:

Hvordan er det blevet gættet??

Og mon ikke din far lige meget hvad, vil blive glad før eller siden? Han skal nok bare lige have tid til at sunde sig

sagde til min mor jeg gerne ville tale med hende på to-mands-hånd, så spurgte hun om jeg var gravid og så sagde jeg ja.. og så lidt frem og tilbage

Anmeld

30. juli 2010

Lotus86

Problembarnet skriver:

sagde til min mor jeg gerne ville tale med hende på to-mands-hånd, så spurgte hun om jeg var gravid og så sagde jeg ja.. og så lidt frem og tilbage

Ja det er ikke let at skjule noget for sin mor Hvordan tog hun det?

Anmeld

30. juli 2010

Problembarnet

Ja det er ikke let at skjule noget for sin mor Hvordan tog hun det?

Jeg tror lige hun skal synke det.. det er jo lidt af en stor nyhed, og måske også lidt skuffelse. Og hun ku ik li at hun sku fortælle min far det.

Jeg tror de skal vænne sig til det og så skal de nok blive glade
(Håber jeg)

så skal de i sommerhus med nogle venner, og så må min mor sladre med sin veninde om det, så går det nok.

Anmeld

30. juli 2010

Camillee

hej (:

tillykke med din gravilitet og held og lykke med det hele (:
tror ikke hun er skuffet , non ikke hun bare skal tykke lidt på det ?
det skullle min mor for som hun selv sage "jeg er da ikke gammel nok til at skulle være mormor" (: (hun har en veninde der næsten lige har født)
jeg snakkede med hende om at jeg var sikker på at jeg ville beholde min baby og at min kæreste også ville. og hun glæder sig meget  (:

Camilla ( 30+5 )

Anmeld

30. juli 2010

Problembarnet

Camillee skriver:

hej (:

tillykke med din gravilitet og held og lykke med det hele (:
tror ikke hun er skuffet , non ikke hun bare skal tykke lidt på det ?
det skullle min mor for som hun selv sage "jeg er da ikke gammel nok til at skulle være mormor" (: (hun har en veninde der næsten lige har født)
jeg snakkede med hende om at jeg var sikker på at jeg ville beholde min baby og at min kæreste også ville. og hun glæder sig meget  (:

Camilla ( 30+5 )

Mange tak, og i lige måde

Jamen, "problemet" er lidt, at jeg ik er opdraget sådan, det hedder uddannelse, job osv først, så man har noget at falde tilbage på - og jeg har en hg jeg mangler en læreplads for at færdiggøre..

Men jo, det er jo lidt af en stor nyhed, men de støtter og det er jeg glad for. Så må jeg se om min far ringer i aften..  
Hehehe, ja så kan jeg godt se det er lidt underligt at sku være mormor . min mor sagde Så skal jeg jo være Bedstemor (Bemærk glad smily )

Har jeg også sagt til hende. og hun har da også spurgt ind til en masse allerede.
Men må bare tage det hele som det kommer

Anmeld

30. juli 2010

Camillee

Problembarnet skriver:

Mange tak, og i lige måde

Jamen, "problemet" er lidt, at jeg ik er opdraget sådan, det hedder uddannelse, job osv først, så man har noget at falde tilbage på - og jeg har en hg jeg mangler en læreplads for at færdiggøre..

Men jo, det er jo lidt af en stor nyhed, men de støtter og det er jeg glad for. Så må jeg se om min far ringer i aften..  
Hehehe, ja så kan jeg godt se det er lidt underligt at sku være mormor . min mor sagde Så skal jeg jo være Bedstemor (Bemærk glad smily )

Har jeg også sagt til hende. og hun har da også spurgt ind til en masse allerede.
Men må bare tage det hele som det kommer

ja det kan jeg også godt forstå ( med udd osv )
hvad vil du gerne være hvis jeg må spørge ?
vores baby var heller ikke planlangt ( var på p-piller ) ville også gerne have venter til jeg er helt færdig men der er lang vej i nu (:
jakob er færdig om et lille års tid (:

selvfølgelig bliver de glade , kan man andet ?

Anmeld

30. juli 2010

Problembarnet

Camillee skriver:

ja det kan jeg også godt forstå ( med udd osv )
hvad vil du gerne være hvis jeg må spørge ?
vores baby var heller ikke planlangt ( var på p-piller ) ville også gerne have venter til jeg er helt færdig men der er lang vej i nu (:
jakob er færdig om et lille års tid (:

selvfølgelig bliver de glade , kan man andet ?

Jeg var i gang med en kontor-uddannelse. men ved sgu ik hvad jeg vil være...

Hvad er du i gang med?

Selvfølgelig ikke, men.. ihhh jeg er ik opdraget sådan jo

Anmeld

30. juli 2010

Camillee

Problembarnet skriver:

Jeg var i gang med en kontor-uddannelse. men ved sgu ik hvad jeg vil være...

Hvad er du i gang med?

Selvfølgelig ikke, men.. ihhh jeg er ik opdraget sådan jo

kan godt se dit problem :/ men glæd dig .
men  finger for dig .

jeg er udd social og sundhedshjælper lige nu ( kom ikke på skolen med det samme så har arbejder i let over et år ) (: ville gerne videre som assistent og ende med at blive fysioterapeut eller ergoterapeut , så der er lige nogle år tilbage (: men er jo ung i nu - bliver 20 om 6 dage (:

Anmeld

30. juli 2010

Problembarnet

Camillee skriver:

kan godt se dit problem :/ men glæd dig .
men  finger for dig .

jeg er udd social og sundhedshjælper lige nu ( kom ikke på skolen med det samme så har arbejder i let over et år ) (: ville gerne videre som assistent og ende med at blive fysioterapeut eller ergoterapeut , så der er lige nogle år tilbage (: men er jo ung i nu - bliver 20 om 6 dage (:

Det gør jeg skam også, så snart det går rigtig op for mig

Hold da op, ja det tager da nogle år endnu.. jeg skal hurtigt ud og ha et job så jeg kan få barselsdagpenge..

Tillykke med de 20 år om 6 dage - og din kommende søn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.