Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Så er jeg blevet gravid. Og det er vi selvfølgelig utrolig overrasket over, men også meget meget glade og vi glæder os meget.
Men nu sidder vi og ved ik hvordan vi skal fortælle forældrene det.

Hvordan gjorde I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke

Vi kørte fordi vores forældre og fortalte det. Vi gjorde det med det samme, da vi ikke kunne vente med, at dele den glædelig nyhed

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

Stort tillykke...

Vi inviterede til aftensmad en lørdag aften med lækker mad og hele mulle vitten og neden under deres tallerken lå en lille lap ...

1 2 3 så smilede de alle og sagde tillykke osv...

Majbritt

Anmeld

29. juli 2010

VIPpigen

Hihi. Her planlagde svigermor en middag for min mor, og søster, og så svigermor og svigerfar og os. Vi fandt ud af det om mandagen, og om onsdagen spurgte svigermor om vi ikke ville op og spise fredag. Så uden nogen af dem vidste noget gjorde svigermor lige det hele meget nemmere. Inden vi satte os til bords sagde min kæreste så at der var en grund til jeg ikke drak alkohol længere, og at alt altså så ud som om de skulle være bedsteforældre til december. Min mor og svigermor begyndte at tude og røg op af stolen og hen og give kram... Svigerfar slog kæresten i hånden og sagde SÅDAN..... Og søs var lidt mere forbehold da hun er virkelig angst for der går noget galt, og ikke tør glæde sig før lillepigen er kommet ud...

Anmeld

29. juli 2010

Problembarnet

Jeg er bare meget bange for min fars reaktion da, forholdet er meget nyt. Er allerede flyttet ind og det har min far vidst ik været så vild med. Så er mega nervøs for hans reaktion..

Min kæreste har to drenge fra tidligere forhold, så hans forældre har prøvet det før. Og vores forældre har ikke mødtes før endnu..

Hvad stod der på de der lapper.

Anmeld

29. juli 2010

Dansker I Holland

Tillykke med graviditeten Smiler.... Jeg fortalte det til min mor over telefonen da hun boede lidt lang væk på det tidspunkt. Hun blev skuffet fordi hun synes jeg var for ung og jeg var på kontanthjælp og var bange for om vi kunne klare os osv... Men hun blev super glad og hun var med til fødslen Denne gang er hun osse glad regner jeg med

Anmeld

29. juli 2010

merichs

Først vil jeg da lige sige stort tillykke med de 2 fine streger

Vi fortalte det først da vi havde været til NF så vi var sikre på at der var liv. Jeg havde fået lavet en t-shirt med et billede af en stork som bar en baby og med teksten: Der liggger i min mave, den dejligste lille gave.

Efter Nf scanningen ringede vi til mine forældre og spurgte om de gav en kop kaffe. Da vi kom derhjem og satte os ved bordet fik min stedfar hurtigt øje på t-shirten

Mine svigerforældre kiggede vi forbi ved spisetid. Vi fortalte at vi havde fået taget nogle billeder som de lige skulle se (Jeg laver lidt model-sjov engang i mellem så det var meget naturligt) og viste dem så scanningsbillede af den lille

God fornøjelse med at fortælle om jeres lykke.

Vh Marlene 30+4

Anmeld

29. juli 2010

AnneBJ

Tillykke med graviditeten!

Vi gav de kommende bedsteforældre og onkler/fastre en invitation til fødselsdag

Kære Bedstemor og bedstefar,

Det vil glæde mig (og mine forældre) at se Jer til min fødselsdag ca. d. 27. marts 2011.

Kærlig hilsen Jeres 3. barnebarn

Det vakte stor lykke, og de glæder sig meget til det er officielt så de kan ramme invitationen ind, mens de venter på den lille nye verdensborger

Anmeld

30. juli 2010

Problembarnet

Så er det blevet gættet åbenbart.. frygter stadig min fars reaktion, og min mor er svær at læse, øv øv

Men nu er det sagt, og nu kan vi glæde os og nyde det fuldt ud.

Tak for alle jeres gode svar

Anmeld

30. juli 2010

B&J

jeg sagde til min mor hun skulle komme da det var meget vigtigt også fortalte vi hende hun havde fået sit største ønske opfyldt hiihihhiih også begyndt hun af hoppe af glæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.