Jeg tror solen skinner på os! :) (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Dejligt at læse at I har det så godt. Og ja med lidt positiv tænkning går det hele jo meget bedre. Synes det er lidt sjovt at tænke på at du sådan skal hen og RUGE. He he. Hvor mange æg sætter de op af gangen?

Som oftest vælger de et, men vi har fået at vide, at vi selv må bestemme.. Og vi vil gerne have to sat tilbage. Vi ved at det ikke forøger chancerne for forsøget som sådan, men rent mentalt vil det bare føles mere tygt at få to sat op.... Og vi ved det giver chance for tvillinger, men det vil jo bare være dobbelt lykke, nu vi endelig får hjælp.

Det er en samtale vi tager med dem derude, når æggene er befrugtede. Det kan jo være at der kun er et (eller i værste tilfælde ingen) der deler sig, og så er valget jo ligesom taget for os....

Men vi håber på to!

Lang forklaring på kort spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Altså jeg kan godt forstå du "kager" rundt i det, for lige at holde os i bager-udtrykkene

IVF er, hvor de lægger æggene i en skål, og atleterne oveni, og så skal de selv finde sammen. ICSI er for de ekstra dovne, hvor de simpelthen bliver sprøjtet ind i æggene manuelt.

Man bliver nød til at have lidt humor omkring det, for ellers bliver det så sterilt og frygteligt, at det halve kunne være nok!

Arrrhhhh så ICSI er:

SHAKE AND BAKE 

Anmeld

29. juli 2010

otlitrom

Tante Lilla :) skriver:

Arrrhhhh så ICSI er:

0000ff;"> SHAKE AND BAKE 

Hihi, ja!! Præcis!

Anmeld

29. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Som oftest vælger de et, men vi har fået at vide, at vi selv må bestemme.. Og vi vil gerne have to sat tilbage. Vi ved at det ikke forøger chancerne for forsøget som sådan, men rent mentalt vil det bare føles mere tygt at få to sat op.... Og vi ved det giver chance for tvillinger, men det vil jo bare være dobbelt lykke, nu vi endelig får hjælp.

Det er en samtale vi tager med dem derude, når æggene er befrugtede. Det kan jo være at der kun er et (eller i værste tilfælde ingen) der deler sig, og så er valget jo ligesom taget for os....

Men vi håber på to!

Lang forklaring på kort spørgsmål

Okay. Ja det ville sgu være lidt vildt hvis det blev tvillinger hva? Uha, men ja når man ser på Lilja og Luca og Laura og Amalie, så ville det ikke gøre noget med sådan et par lækre unger

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Okay. Ja det ville sgu være lidt vildt hvis det blev tvillinger hva? Uha, men ja når man ser på Lilja og Luca og Laura og Amalie, så ville det ikke gøre noget med sådan et par lækre unger

Ja, det ville være lidt vildt med tvillinger, men vi ville elske det. For så havde vi fået to børn Vi har altid sagt at vi ville have mere end et, men det bestemmer vi jo ikke selv. Jeg er enebarn, og det ønsker jeg ikke at mine børn skal være. Vi har altid lov at håbe

Anmeld

30. juli 2010

Bondepigen

Hvor er det dog skønt for jer!!! Min  niece fik vist den behandling nu her for nylig, hvor hun blev gravid... med TVILLINGER.... Hun har termin i november...så det er med at nyde det på lørdag!

Hav en fantastisk dag/aften på lørdag, du fortjener det!

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

bondepigen skriver:

Hvor er det dog skønt for jer!!! Min  niece fik vist den behandling nu her for nylig, hvor hun blev gravid... med TVILLINGER.... Hun har termin i november...så det er med at nyde det på lørdag!

Hav en fantastisk dag/aften på lørdag, du fortjener det!

JÆS! Jeg elsker sådanne historier, for det giver os endnu mere tro på at det kan lykkes. Min veninde er også lige blevet gravid i første forsøg med IVF.. Så jeg håber den positive energi rammer min mave også!

Jeg vil nyde lørdag aften kan du tro!

Anmeld

30. juli 2010

msax

Hvor bliver jeg i dejlig godt humør af at læse det her glade indlæg.

Det er fyldt med glæde og positiv energi. Det kan jeg GODT lide.

Også får jeg helt lyst til nybagte boller... det kunne være man skulle finde energien frem ti lat slå lidt i en bolledej med mel og gær.

STORT smil fra mette - der takker mange gange for at have hævet hendes humør et par grader idag.

Anmeld

30. juli 2010

otlitrom

msax skriver:

Hvor bliver jeg i dejlig godt humør af at læse det her glade indlæg.

Det er fyldt med glæde og positiv energi. Det kan jeg GODT lide.

Også får jeg helt lyst til nybagte boller... det kunne være man skulle finde energien frem ti lat slå lidt i en bolledej med mel og gær.

STORT smil fra mette - der takker mange gange for at have hævet hendes humør et par grader idag.

Velbekom, Mette Og nu får jeg lyst til at bage boller... Det er lige vejr til det! Vi deler den gode stemning

Anmeld

30. juli 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, det ville være lidt vildt med tvillinger, men vi ville elske det. For så havde vi fået to børn Vi har altid sagt at vi ville have mere end et, men det bestemmer vi jo ikke selv. Jeg er enebarn, og det ønsker jeg ikke at mine børn skal være. Vi har altid lov at håbe

Ja det har man og selvfølgelig skal I håbe. Jeg håber alt lykkes for jer og helst i første forsøg. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.