Jeg tror lykken har vendt sig i vores retning, og at solen igen skinner over det lille hjem i Vejle! Feels good!
Kæresten er blevet fastansat i det firma han arbejder, allerede fra på søndag, 01.08! det er LYKKEN! Han har været sæsonansat i 3 sæsoner, men er først blevet fastansat nu! Det betyder at vi får december i DK - SAMMEN!
Siden vi flyttede hertil i 2007 har vi ikke haft december måned sammen, for da er han rejst hjem til Færøerne og arbejde, grundet manglende arbejde i DK.. Men nu bliver han her! Tænk at julefreden sænker sig allerede i juli 
Han stiger lidt i løn, hvilket også giver lidt mere luft i budgettet. Vi har aldrig haft det hårdt som sådan, for jeg arbejder ved siden af mit studie, men altså.. Huller i budgettet kan man altid bruge
Vi bruger det første hul på en ny seng IDAG! Weee.. Vi har haft min gamle seng på 120 cm, og det er bare ikke nok, når manden sover som en rystepudser! Glæder mig til at få mere plads! Så er der jo også plads til at baby kan ligge i mellem 
Altså, Baby er ikke på vej -ENDNU - men vi er rigtig tæt på opstart. Vi håber og ber til, at svaret på min blodprøve kommer mandag/tirsdag i næste uge, og at jeg kan melde os "klar" på 1. cyklusdag, som er torsdag...
Det ville være lykken!
Hormonhelvedet er godt nok udsigten, men vi er SÅ klar, og har allerede talt meget om det. Det må gerne være nu nu nu nu nu!!
Vi satser begge på at æggene bliver lagt tilbage i min rugemaskine medio september, og at det er dét ene forsøg der skal til
Vi skal tro på det!
Lørdag holder jeg "farvel gamle liv- fest", for starter mine hormoner sidst i august er det en af mine sidste fri-weekender til fest og ballade. Så vores bedste vennepar (der kender til behandlingen) kommer forbi, og vi har planer om at have en rigtig festlig aften. Kjolen og de høje sko skal frem, Asti'en skal på køl, og jeg skal have den største mojito, når vi lander i byen. Og jeg går ikke hjem, inden solen står op! 
Så ja - lyset er tilbage hjemme hos os. Vi elsker hinanden, og tror på det projekt vi skal igennem. Hånd i hånd, hele vejen!
Om et år er det måske mig der har sommerbilleder, af en lille skattegris med solbriller og kærlighed i luften!
Jeg glæder mig til at tage skridtet ind i den nye verden. Men lørdag vil jeg te mig tosset, for måske sidste gang i lang tid! Og jeg ser frem til det!