Killinger søger nyt hjem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

L.J.L

Lone H. skriver:

øv hvorfor måtte du af med den ?

Har ingen af dem afsat endnu fordi jeg kun havde lagt dem op herinde til at starte med, men har li lagt dem op på guloggratis , så håber at de kan få nogle nye hjem

Fordi han var 14 år og er ikke renlig mere, så det er ikke så hygiejnisk med en søn som kravler rundt og putter alt i munden...

Han fik en slem blærebetændelse, og hvis han skulle igennem de mange behandlinger han skulle have, ville han alligevel risikere at blive syg af det. Så vi besluttede os for at det var på tide at sige farvel. Men det er bare så trist Og hvor jeg bare savner ham lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

LRJ

linselouise skriver:

Fordi han var 14 år og er ikke renlig mere, så det er ikke så hygiejnisk med en søn som kravler rundt og putter alt i munden...

Han fik en slem blærebetændelse, og hvis han skulle igennem de mange behandlinger han skulle have, ville han alligevel risikere at blive syg af det. Så vi besluttede os for at det var på tide at sige farvel. Men det er bare så trist Og hvor jeg bare savner ham lige nu..

Åh øv øv er jeg ked af på dine vegne

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

SussieThyssen skriver:

Hvor mange uger er de når du afsætter dem..husk de skal være min 12 uger ifølge loven
Eii..bare Min mand dog snart var "tilstedeværende", men det er han ikke før i aften *hoppe-hoppe*
Ja, Felix er dejlig og en stille og rolig kat. OG kæmpe stor. Han vejer 8 kg og der er også noget skovkat i ham. Hans mor ligner din den lille pige, som min søn er faldet for.
Men vil lige sige, at hvis vi får den, så bliver den indemis, ligesom Felix, idet vi bor ud til en meget befærdet vej. Men den vil både få volliere og masser af indeplads at drøne rundt på. Og så er jeg sikker på at der vil blive masser af leg med sønneke og den gamle. LOL Felix er nu ikke gammel. Han er 5 år.

race katte skal være 12 uger, alm hus katte skal kun være 9 uger, spurgte dyrlægen for en måneds tid siden!

Anmeld

14. september 2010

LRJ

NatasjaL skriver:

race katte skal være 12 uger, alm hus katte skal kun være 9 uger, spurgte dyrlægen for en måneds tid siden!

Min dyrlæge siger altså Os at de skal være 12 Uger og det er små 4 uger siden jeg Spurgte ham

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

Så er din dyrlæge fejlinformeret..alle katte SKAL være 12 uger

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Lone H. skriver:

De er først klar til at flytte hjemme fra den 25 september

Faren er halv norsk skovkat eller main coon har kun set den 2-3 gange så kan kun huske den er meget stor og langhåret, og moderen er halv alm huskat og Main coon.

Billede 1 : Mor med killingerne.

Billede 2 : Killing 1 : (Gurli) er sort, rød og med hvide poter, Hun er MEGET nysgerrig og er allerede nu overalt, hun er vild med mennesker og kan godt li at lege med børn.'

Billede 3 : Killing 2 : (Bumle) er rød og hvid, han er den Største i kuldet og er meget glad for små børn, li så snart vores datter på 3 mdr ligger og leger ligger han sig hen til hende for at sove ved hende.

billede 4 : Killing 3 : (Birger) er gråstribet med hvide poter, Han er nysgerrig og samtidig meget tilbageholdende, han render for det meste i røven på sin mor.

Billede 5 : Killing 4 : (Freja) er grå, rød og hvid, Hun er den mindste i kuldet, det ses ikk li når man kigger på hende med hun har ca 1,5 cm tyk pels, hun er Frygtløs, og stadig lidt usikkker på benene

Regner med at det bliver maks 100 kr for dem Lone

Jeps..har snakket med min søde mand og vi har holdt familieråd.

Vi vil gerne have den røde killing, hvis den stadig er ledig
har sendt dig en mail med mit tlf nr.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

NatasjaL

SussieThyssen skriver:

Så er din dyrlæge fejlinformeret..alle katte SKAL være 12 uger

jaja, er er så mange delte meninger om alting!

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

jaja, er er så mange delte meninger om alting!

Nej da sødeste..det er ikke en delt mening..det står faktisk i dyreværnsloven.

Anmeld

15. september 2010

LRJ

Den røde er væk nu

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Lone H. skriver:

Den røde er væk nu

Uhhh vi glæder os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.