Killinger søger nyt hjem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

L.J.L

Lone H. skriver:

Li lidt flere billeder af dem de er stadig ikk afsat til nogle

neeeeeej hvor er de bare såååå dejlige!!! Sådan noget må du aldrig vise mig, så smelter mit hjerte jo

Jeg har lige måtte sige farvel til min dejlige elskede skovkat Fenris, igår Så ingen katte til os endnu desværre. Men held og lykke med at få dem afsat, kan ikke forstå at de ikke er blevet revet væk endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

LRJ

linselouise skriver:

neeeeeej hvor er de bare såååå dejlige!!! Sådan noget må du aldrig vise mig, så smelter mit hjerte jo

Jeg har lige måtte sige farvel til min dejlige elskede skovkat Fenris, igår Så ingen katte til os endnu desværre. Men held og lykke med at få dem afsat, kan ikke forstå at de ikke er blevet revet væk endnu!

øv hvorfor måtte du af med den ?

Har ingen af dem afsat endnu fordi jeg kun havde lagt dem op herinde til at starte med, men har li lagt dem op på guloggratis , så håber at de kan få nogle nye hjem

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Åhh er totalt afsat til den røde..hvor er han dejlig. Jeg har længe ønsket mig en misser mere.

I forvejen har vi Felix, som bare er bundforkælet, men han ville have godt af en legekammerat.
Må lige vende det med farmand, og så vender jeg tilbage.
Min søn er faldet helt for den lille pige..den der er mest sort, men tror at når nu vi har en kastreret hankat, så er det bedst med en dreng mere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2010

Trine89

hvor er da bare nogle dejlige killinger..

ville så gerne tage en af dem, har en kat i forvejen og det er jo et dejligt dyr

men må heller melde pas i denne omgang, da hverken kæresten eller jeg er ret meget hjemme i hverdagen så det er jo mange timer den skal være alene et helt nyt sted og det syns jeg er lidt synd.

må desværre vente lidt..  

Anmeld

14. september 2010

Kruse90

årh hvor er de dejlige. VIlle så gerne have den røde hankat.

men min kærestes bror kan ikke tåle kat. så det bliver bare noget bøvl JEG VIL JEG VIL JEG VIL Søde

Anmeld

14. september 2010

LRJ

SussieThyssen skriver:

Åhh er totalt afsat til den røde..hvor er han dejlig. Jeg har længe ønsket mig en misser mere.

I forvejen har vi Felix, som bare er bundforkælet, men han ville have godt af en legekammerat.
Må lige vende det med farmand, og så vender jeg tilbage.
Min søn er faldet helt for den lille pige..den der er mest sort, men tror at når nu vi har en kastreret hankat, så er det bedst med en dreng mere.

Det er bare helt iorden
Nååårh en sød misser i har i forvejen

Anmeld

14. september 2010

LRJ

Kruse90 skriver:

årh hvor er de dejlige. VIlle så gerne have den røde hankat.

men min kærestes bror kan ikke tåle kat. så det bliver bare noget bøvl JEG VIL JEG VIL JEG VIL Søde

ih træls, så det nok en god ide ikk at skulle have en kat

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Lone H. skriver:

Det er bare helt iorden
Nååårh en sød misser i har i forvejen

Hvor mange uger er de når du afsætter dem..husk de skal være min 12 uger ifølge loven
Eii..bare Min mand dog snart var "tilstedeværende", men det er han ikke før i aften *hoppe-hoppe*
Ja, Felix er dejlig og en stille og rolig kat. OG kæmpe stor. Han vejer 8 kg og der er også noget skovkat i ham. Hans mor ligner din den lille pige, som min søn er faldet for.
Men vil lige sige, at hvis vi får den, så bliver den indemis, ligesom Felix, idet vi bor ud til en meget befærdet vej. Men den vil både få volliere og masser af indeplads at drøne rundt på. Og så er jeg sikker på at der vil blive masser af leg med sønneke og den gamle. LOL Felix er nu ikke gammel. Han er 5 år.

Anmeld

14. september 2010

Isabella_mor

jeg vil gerne have Birger... og det er helt seriøst...

Anmeld

14. september 2010

LRJ

SussieThyssen skriver:

Hvor mange uger er de når du afsætter dem..husk de skal være min 12 uger ifølge loven
Eii..bare Min mand dog snart var "tilstedeværende", men det er han ikke før i aften *hoppe-hoppe*
Ja, Felix er dejlig og en stille og rolig kat. OG kæmpe stor. Han vejer 8 kg og der er også noget skovkat i ham. Hans mor ligner din den lille pige, som min søn er faldet for.
Men vil lige sige, at hvis vi får den, så bliver den indemis, ligesom Felix, idet vi bor ud til en meget befærdet vej. Men den vil både få volliere og masser af indeplads at drøne rundt på. Og så er jeg sikker på at der vil blive masser af leg med sønneke og den gamle. LOL Felix er nu ikke gammel. Han er 5 år.

de er først klare den 25 september så de er 10 uger nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.