Uro i benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

Dansker I Holland

KatjaRenee skriver:

Døjede jeg også med.. men som nævt tidliger stræk ud.. Få massage på benene og jeg brugte også muskelvarmer det løsnede op for de spændte ben

Takker Smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Tanja84

linselouise skriver:

Jeg havde det rigtig meget, tror næsten det er det værste jeg ved!

Jeg gav sommetider mine ben en kold brusetur inden jeg gik i seng. Så fik de også en gang masage både læg og under fødder. Og så havde jeg ellers bygget mig et KÆMPE monster pudetårn til mine ben. Det hjælper at få dem op i højde og ligge. Og da jeg også led af halsbrand, skulle jeg også ligge med mange puder under hovedet, så jeg lå hver aften i en meget underlig stilling i min seng, det var til at få spat af!

He, he.. ligger pt. selv i den samme mærkelige stilling. Benene i vejret grundet uro og vand i benen og hovedet højt, grundet halsbrand.

Men det hjælper

Anmeld

30. juli 2010

BabyStella!

Hejsa tøser Jeg vil bare høre om jeg er den eneste som har problemer med uro i benene her i graviditeten...? Og er der evt nogen som ved hvad man kan gøre ved det, da det er PÆNT irriterende...

Mange Knus Sussie 24+3

Hej!

Jeg døjede med det under min graviditet, og faktisk stadig. Jeg går lidt rundt eller kommer en pude under knæet. Ellers nu, hvor jeg ikke er gravid og når det er værst, tager jeg en beroligende. Det er rigtig irriterende!

Prøv og læs her, måske de har nogle gode ideer?

http://www.uroibenene.dk/

Diana & Stella, snart 11 mdr. "Mit livs stjerne" 

Anmeld

30. juli 2010

Maise

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa tøser Jeg vil bare høre om jeg er den eneste som har problemer med uro i benene her i graviditeten...? Og er der evt nogen som ved hvad man kan gøre ved det, da det er PÆNT irriterende...

Mange Knus Sussie 24+3

ja havde samme problem. fik det da hovedet satte sig fast og hun trykkede på venerne og ned i bækkenet. det hjalp at tage benene opad og ligge ned i sofaen, samt fodmassage, ahhh.

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Maise skriver:

ja havde samme problem. fik det da hovedet satte sig fast og hun trykkede på venerne og ned i bækkenet. det hjalp at tage benene opad og ligge ned i sofaen, samt fodmassage, ahhh.

nååå ok Er glad for at jeg ikke er den eneste som har/havde det problem da Så kan man dele lidt erfaringer hihi...

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

BabyStella! skriver:

Hej!

Jeg døjede med det under min graviditet, og faktisk stadig. Jeg går lidt rundt eller kommer en pude under knæet. Ellers nu, hvor jeg ikke er gravid og når det er værst, tager jeg en beroligende. Det er rigtig irriterende!

Prøv og læs her, måske de har nogle gode ideer?

http://www.uroibenene.dk/

Diana & Stella, snart 11 mdr. "Mit livs stjerne" 

Mange tak Vil straks gå ind og kigge

Knus Sussie 24+4

Anmeld

30. juli 2010

Willa's mor

Det der har hjulpet mig mest er kulde/varme bade, lige inden senge tid..

Skiftesvis varmt fodbad og varmt fodbad...

Håber du kan bruge det og det hjælper..

Anmeld

30. juli 2010

Dansker I Holland

Willa's mor skriver:

Det der har hjulpet mig mest er kulde/varme bade, lige inden senge tid..

Skiftesvis varmt fodbad og varmt fodbad...

Håber du kan bruge det og det hjælper..

Mange tak Det skal da afprøves

Knus

Anmeld

31. juli 2010

Dansker I Holland

Nå men jeg har fundet 4 punkter som jeg kan nikke ja til at jeg har på den hjemmeside som der var en sød pige som sendte til mig. Og hvis jeg kan nikke ja til det, så har jeg nok RLS Træls altså....

Anmeld

31. juli 2010

L.J.L

Tanja84 skriver:

He, he.. ligger pt. selv i den samme mærkelige stilling. Benene i vejret grundet uro og vand i benen og hovedet højt, grundet halsbrand.

Men det hjælper

Ja! Det hjælper Men man føler sig ikke just særlig attraktiv haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.