Måske nogle temmelig dumme spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Lunae

Det lyder da som om, at jeg skal ud og investere i en masse heldragter. Synes nemlig de er så lækre og kan fåes med så mange fede motiver, men var sgu lidt i tvivl om, hvad man brugte dem til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

ann-kristina

Eller lad være med at købe mere tøj. Du får formentlig et hav at tøj i gaver. Og det er altsammen størrelse lille.

Anmeld

29. juli 2010

Ansemusen

Langærmede bodyer er i stedet for t-shirts. T-shirts er for det første skide irriterende på så lille et barn, fordi de hele tiden kravler op, og så ser det slet ikke sødt ud som det ellers var tænkt (øv synes jeg med de fine trøjer vi har) og for det andet er det mega besværligt at f¨å en T-shirt ud over en langærmet body. Så de få gange vi ha rbugt en trøje, har vi givet ham en kortærmet body inden under. Heldragter/sparkedragter med eller uden fødder er både til dagen og natten, når temperaturen er til det. Men vi har ikke brugt meget andet end bodyer til Thias, fordi det har været/er så varmt! De fleste af de her rigtig hede dage, der har været, har han kun ligget i ble!

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Maja84 skriver:

hehe jeg har kaldt begge dele sparkedragter, dvs alm sparkedragter med fødder og og sparkedragt uden fødder

Synes sgu det hele har så mange navne, det er ikke til at hitte rundt i

Jeg kender det! Hvorfor skal det også være så besværligt!

Anmeld

29. juli 2010

Ansemusen

Lunae skriver:

Det lyder da som om, at jeg skal ud og investere i en masse heldragter. Synes nemlig de er så lækre og kan fåes med så mange fede motiver, men var sgu lidt i tvivl om, hvad man brugte dem til

Husk at de vokser ud af de små størrelse lynhurtigt!! Og er det varmt bruger de heller ikke nattøj om natten

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Lunae skriver:

godt så - så er der styr på det

Jeg tænker lidt, om jeg så ikke skal købe en del langærmet bluser i stedet for langærmet bodyer, nu hvor jeg skal have baby om 4 uger.. Altså at give hende en kortærmet body på og så en langærmet bluse udover?

Hmm det er svært for det er jo ikke rigtig til at vide hvordan vejret er når hun kommer ud. Men jeg ville nok købe en masse langærmede bodyer og ikke bluser, det vil du helt sikkert synes er for besværligt i længden. Husk at du kan risikere at skulle skifte tøj på hende flere gange dagligt lige i starten. (Deres navle stinker af råd, det kommer tøjet også til at lugte af, og de gylper, tisser, skider igennem...) Så at skulle stå og bakse med bluser og bodyer og hele molevitten, det ville jeg selv ikke gide.

Men jeg husker sagtens at man bare havde de fineste sæt tøj til den lille når han kom ud, men jeg blev hurtigt klogere

Så hvis jeg var dig ville jeg investere i en masse langærmet og kortærmet bodyer og nogle heldragter.

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

linselouise skriver:

Jeg kender det! Hvorfor skal det også være så besværligt!

hehe ja enig, er dælme ikke nemt, men fik da lavet liste, over hvad jeg skal have fat i, holder mig mest til tøj i str 56 og 62, og ikke så meget af hver, man kan altid købe mere, for ofte vokser de hurtigt ud af det. har lidt blandet i større str men man kan jo hurtigt købe sig fattig, og da jeg feks har termin 2 marts, kan der jo alt efter om man føder 14 dage før eller feks 14 efter termin, jo være stor forskel på tøjet i str 68 osv, man kan jo aldrig vide med vejret

Men det er sgu en jungle at finde rundt i, og meget tøj er desværre meget drenget, eller meget piget (lyserød/lilla over det hele)Selv priserne er der stor forskel på, så er med at kigge sig omkring, for ellers kommer kortet hurtigt til at ryge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.