Måske nogle temmelig dumme spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Lunae

Hej Tøser!

Jeg har jo de seneste mange måneder shoppet amok tøj til lillepigen, men nu er jeg sgu blevet helt i tvivl om hvad man bruger tøjet til

Fx:

Heldragter - er det det samme som natdragter eller hvad bruger man dem til?

Langærmet bodyer - bruger man dem i stedet for bluser eller giver man barnet en bluse udover?

Leggins - det er tit, at der er meget mønster på leggins, men bruger man dem som vi bruger leggins eller er det bare et par slap-af-busker?

Jeg er sgu lidt i tvivl om, hvad det hele skal bruges til! HJÆLP!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Kløver

Lunae skriver:

Hej Tøser!

Jeg har jo de seneste mange måneder shoppet amok tøj til lillepigen, men nu er jeg sgu blevet helt i tvivl om hvad man bruger tøjet til

Fx:

Langærmet bodyer - bruger man dem i stedet for bluser eller giver man barnet en bluse udover?

Leggins - det er tit, at der er meget mønster på leggins, men bruger man dem som vi bruger leggins eller er det bare et par slap-af-busker?

hmm jeg ved det ikke helt, jeg går selv lidt ud fra man bruger de langarmede bodyer, under feks en t shirt eller under smækbuser eller lignende, eller hvis det er koldt under en bluse

leggins ved jeg ikke rigtig, jeg har planer om istedet at bruge strømpebukser, som jo både kan gå, hvis det er knap så varmt som bukser, men også under nogle bukser hvis det er koldt, og selvfølgelig, hvis man får en pige, under en spencer/kjole

ved desværre ikke hvad du mener med heldragter, er det sparkedragter, med fødder eller uden eller ?

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

Maja84 skriver:

hmm jeg ved det ikke helt, jeg går selv lidt ud fra man bruger de langarmede bodyer, under feks en t shirt eller under smækbuser eller lignende, eller hvis det er koldt under en bluse

leggins ved jeg ikke rigtig, jeg har planer om istedet at bruge strømpebukser, som jo både kan gå, hvis det er knap så varmt som bukser, men også under nogle bukser hvis det er koldt, og selvfølgelig, hvis man får en pige, under en spencer/kjole

ved desværre ikke hvad du mener med heldragter, er det sparkedragter, med fødder eller uden eller ?

Med heldragter tænker jeg på dem med lange ærmer og ben. Ikke med fødder!

Jeg tænker også, at jeg ikke får brugt de leggins jeg har købt (har heldigvis kun købt 2 par)

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Lunae skriver:

Hej Tøser!

Fx:

Heldragter er der mange der giver deres børn på når de skal sove. (Det er bare for varmt nu) Men de kan også sagtens have en heldragt på om dagen, det har vores da nogle gange

Body'er er gode som vejret er nu, både med lange ærmer og korte ærmer. Om vinteren skal baby så have bluse udover bodyen så det ikke er for koldt. Du kan se det som undertøj, og her om sommeren er det dejligt bare at have undertøj på

Leggins er bare stramme bukser eller gamashebukser om man vil. De er fine med en body eller en kjole som en anden nævner

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Lunae skriver:

Jeg tænker også, at jeg ikke får brugt de leggins jeg har købt (har heldigvis kun købt 2 par)

-dem med fødder hedder sparkedragter

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

Lunae skriver:

hmm tænker nu på at leggeins måske bruges som tynde bukser, hvis det er varmt.

ahh ja okay, heldragter på den måde... hm tror det kommer meget an på tykkelsen, tror de tynde bliver brugt som natdragt, alt efter årstiden, selvfølgelig, og ellers bare bliver brugt som alm tøj, lige som en sparkedragt, bare hvor man bruger sokker til, ville jeg nok selv bruge dem til

men ja det er et virvar at finde rundt i

Anmeld

29. juli 2010

maria_wlt

Jeg har kun brugt heldragter og body med buks til Tristan.. Jeg synes personligt at det er irriterende at skulle rette på tøjet hele tiden når man nu render rundt med dem på armen meget af tiden..

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

linselouise skriver:

hehe jeg har kaldt begge dele sparkedragter, dvs alm sparkedragter med fødder og og sparkedragt uden fødder

Synes sgu det hele har så mange navne, det er ikke til at hitte rundt i

Anmeld

29. juli 2010

Lunae

linselouise skriver:

godt så - så er der styr på det

Jeg tænker lidt, om jeg så ikke skal købe en del langærmet bluser i stedet for langærmet bodyer, nu hvor jeg skal have baby om 4 uger.. Altså at give hende en kortærmet body på og så en langærmet bluse udover?

Anmeld

29. juli 2010

frk Jensen

Lunae skriver:

Hej Tøser!

Fx:

Heysa..

Jeg brugte meget heldragter... Der er intet der skaver, eller trygger på maven... Og så er babyér bare så lækre i små heldragter.

Havde almindelig heldragter til om dagen og nattøjs dragter til om natten.. Med forskellige motiver..

Jeg bruger langærmede bodyer til alt muligt... De er jo smarte under smæk bukser eller bare til et par almindelige bukser.. Bruger dem også om natten med et par strømpe bukser til..

Leggings... tja nu har jeg en dreng.. Dem kan du vel bruge som hygge bukser ( evt med en langærmet body til ), eller under en sød kjole..
'
kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.