"&¤%!!!??#¤/# WHAT?! Hvordan kan det lade sig gøre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Sabsy

B&J skriver:

syge mennesker ja.. det er de har læst den... men man kan sagten gemme en graviditet.... uden problemer... kender jeg en der gjorde og hun var åle slank men havde næsten igen mave og hvis jeg ikke havde mave kunne man heller ikke se det på mig for jeg var frisk som en fisk

Jamen hele otte gange??! Det er det jeg synes er vildt - var det 1-2 gange det har man jo desværre set før, så havde jeg ikke været så undrende men hele otte gange? det er det jeg synes er underligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Tanni

FØJ, hvor er det dog klamt...

Anmeld

29. juli 2010

B&J

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jamen hele otte gange??! Det er det jeg synes er vildt - var det 1-2 gange det har man jo desværre set før, så havde jeg ikke været så undrende men hele otte gange? det er det jeg synes er underligt..

ja hvem ved.... måske har hun bare gået i store trøjer eller blevet inde og få sin mand til af handle ja hvem ved....

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

syge mennesker ja.. det er de har læst den... men man kan sagten gemme en graviditet.... uden problemer... kender jeg en der gjorde og hun var åle slank men havde næsten igen mave og hvis jeg ikke havde mave kunne man heller ikke se det på mig for jeg var frisk som en fisk

ja okay.

Anmeld

29. juli 2010

Sabsy

B&J skriver:

ja hvem ved.... måske har hun bare gået i store trøjer eller blevet inde og få sin mand til af handle ja hvem ved....

hun havde jo skjult det for sin mand - han må jo have vidst noget! men det siger han, han ikke har..

Anmeld

29. juli 2010

B&J

SabrinaJuulOlsen skriver:

hun havde jo skjult det for sin mand - han må jo have vidst noget! men det siger han, han ikke har..

det kan jo også være han viste det men ja hvem ved... man kan jo gøre så mange sindsyge ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.