"&¤%!!!??#¤/# WHAT?! Hvordan kan det lade sig gøre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

Sabsy

http://ekstrabladet.dk/112/article1383079.ece

Denne historie er jo forfærdelig!

Men hørte imorges i nyhederne at manden har sagt han intet vidste?! - JA RIGHT! - Jeg vil rigtig gerne høre hvordan hun har kunne skjule OTTE graviditeter! - Uden manden vidste noget..

Hun/De skal bare ind og sidde i maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år!

Tænk man kan gøre sådan mod sine børn, og måske hun skulle have brugt noget form for beskyttelse eller lade vær med at have sex?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

FrkLarsen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Men hørte imorges i nyhederne at manden har sagt han intet vidste?! - JA RIGHT! - Jeg vil rigtig gerne høre hvordan hun har kunne skjule OTTE graviditeter! - Uden manden vidste noget..

Tænk man kan gøre sådan mod sine børn, og måske hun skulle have brugt noget form for beskyttelse eller lade vær med at have sex?...

Nøøj hvor kan jeg flyve helt til vejrs over sådanne mennesker!!!

HVORFOR? Hvad var grunden til det?? og hvordan filan kan man skjule 8 graviditeter overfor manden??? :O

Det klikker da fuldstændigt oven i kraniet på de kvinder! 

Er målløs!!!!! 

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Læste den godt. Men den er da næsten værre den med hende fra Tyskerland som gemte ligene af babyerne i potteplanterne, WHAT!?

Sindsyge mennesker...

Anmeld

29. juli 2010

Lillefe

Måske hun var meget meget tyk og man ikke kunne se det.. `?

Anmeld

29. juli 2010

Bare mig..

Fy for helved! Hvor er det klamt, at nogen kan gøre det!!! Det er ufatteligt, hvad nogen kan få sig til...

Anmeld

29. juli 2010

Sabsy

linselouise skriver:

Læste den godt. Men den er da næsten værre den med hende fra Tyskerland som gemte ligene af babyerne i potteplanterne, WHAT!?

Sindsyge mennesker...

Jeg kan blive så sur!

Når jeg læser sådanne ting, kan jeg kigge på min søn og sige til mig selv " Hvor er det godt du er her! " - Tanken om at det skulle ske for ham, er jo forfærdelige! Hvordan kan man sådan noget mod børn??

Anmeld

29. juli 2010

moniquesmor

ej hvor frygtligt tænk af det kan lade sig gøre og der åbenbart mange kvinder der gør det  hold kæft bliver så vred og ked af det på samme tid

Anmeld

29. juli 2010

NinaNymannMadsen

hvad fanden kan få en til at gøre sådan noget mod sine børn.

og hvordan fanden har det lykkeds hende at skjule det for sin mand. han må sku da ha kunnet se det eller sådan noget. man kan da ikke bare gemme en graviditet.

der findes da bare syge mennesker i denne her verden.

Anmeld

29. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

hvad fanden kan få en til at gøre sådan noget mod sine børn.

og hvordan fanden har det lykkeds hende at skjule det for sin mand. han må sku da ha kunnet se det eller sådan noget. man kan da ikke bare gemme en graviditet.

der findes da bare syge mennesker i denne her verden.

syge mennesker ja.. det er de har læst den... men man kan sagten gemme en graviditet.... uden problemer... kender jeg en der gjorde og hun var åle slank men havde næsten igen mave og hvis jeg ikke havde mave kunne man heller ikke se det på mig for jeg var frisk som en fisk

Anmeld

29. juli 2010

millesofie

Jeg er måløs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.