Hjælp til opskrift ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

mariamiss6

Hehe, Ja det skal sku nok blive sjovt, & udfordrende !! 

Ja ja, og ellers ved du hvor jeg bor, så kan vi sammen skælde lortet ud

Og når det så går helt galt, så sætter vi os ned og tuder, og så kommer Crelle og reparerer det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Ja ja, og ellers ved du hvor jeg bor, så kan vi sammen skælde lortet ud

Og når det så går helt galt, så sætter vi os ned og tuder, og så kommer Crelle og reparerer det hele

Du er måske frisk på at hjælpe igen ??  

Og ja det sku godt jeg har ham hehe

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Du er måske frisk på at hjælpe igen ??  

Og ja det sku godt jeg har ham hehe

Ja det gide rjeg sagtens.... Men det bliver måske svært for mig at komme hjem til dig, for jeg har jo de der krudtugler, som vågner jævnligt og skal jages i seng. I hvert fald lige i øjeblikket... Min kære farmor er godt træt for tiden, så jeg vil ikke (endnu i hvert fald) bede hende tage dem en hel aften og en halv nat

Men bortset fra det... Få nu lavet de figurer i rigtig god tid, så du har mulighed for at holde masser af Victor pauser, og mulighed for at gå i seng i ordentlig tid

desuden har de figurer sgu rigtig godt af en halvlang tørretid

Anmeld

29. juli 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Ja det gide rjeg sagtens.... Men det bliver måske svært for mig at komme hjem til dig, for jeg har jo de der krudtugler, som vågner jævnligt og skal jages i seng. I hvert fald lige i øjeblikket... Min kære farmor er godt træt for tiden, så jeg vil ikke (endnu i hvert fald) bede hende tage dem en hel aften og en halv nat

Men bortset fra det... Få nu lavet de figurer i rigtig god tid, så du har mulighed for at holde masser af Victor pauser, og mulighed for at gå i seng i ordentlig tid

desuden har de figurer sgu rigtig godt af en halvlang tørretid

hvor længe kan figurerne holde sig ??? og tjaah, det er ikke være end krelle tager viktor 

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

hvor længe kan figurerne holde sig ??? og tjaah, det er ikke være end krelle tager viktor 

Ork de kan holde sig i en evighed.... du opbevarer dem bare sopm vi gjorde sidst, i en lufttæt bøtte, så kan de da sagtens holde en måned.....

De sko skal nok have en uges tid til at tørre helt op i hvert fald

Jeg har i øvrigt købt tylose, så du kan lige huske at tage en lille bøtte med, så kan du få en gang lim med hjem, til når du skal sætte tingene på kagen Det er også rigtig godt at have, til når du skal lave pynten

Anmeld

29. juli 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Ork de kan holde sig i en evighed.... du opbevarer dem bare sopm vi gjorde sidst, i en lufttæt bøtte, så kan de da sagtens holde en måned.....

De sko skal nok have en uges tid til at tørre helt op i hvert fald

Jeg har i øvrigt købt tylose, så du kan lige huske at tage en lille bøtte med, så kan du få en gang lim med hjem, til når du skal sætte tingene på kagen Det er også rigtig godt at have, til når du skal lave pynten

ååårh perfekt

jeg sender lige nogle billeder over msn, bare så du har en idé om hvad du så har sagt ja til den her gang 

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

ååårh perfekt

jeg sender lige nogle billeder over msn, bare så du har en idé om hvad du så har sagt ja til den her gang 

Hahahahha ja. Men ikke noget med feer, der står jeg altså stadig af LOL

Anmeld

29. juli 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Hahahahha ja. Men ikke noget med feer, der står jeg altså stadig af LOL

bare rolig

Anmeld

29. juli 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

bare rolig

Peeeewha godt så

Jeg har i øvrigt husket at logge på nu

Anmeld

29. juli 2010

LilleMor10

mariamiss6 skriver:

Peeeewha godt så

Jeg har i øvrigt husket at logge på nu

har sendt det i en mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.