er jeg den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

millesofie

Sabina92 skriver:

Jeg er omkring de 6 uger hennde og føler mig faktisk ikke gravid,

er jeg virkelig den eneste der føler sådan?

- Har vært igennem en sa, så kunne virkelig godt have brug for at høre jeres mening?

Er meget nervøs s;

jeg kunne ikke mærke i min krop at jeg var gravid før de ca 13 uger så jeg synes det er meget normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

line melias mor

hvad med en trygheds scanning. det plejer man at kunne få hvis man har haft en sa tidligere. for alt er som det skal være

Anmeld

29. juli 2010

AnneBJ

Nyd det nyd det nyd det!!! Puha, jeg har det simpelthen så skidt! Ved jo godt, at det siges at være tegn på meget lille risiko for SA og at nogle har det værre end mig, men kvalme 24/7 er altså ikke at ønske...

Håber alt det bedste for Jer og Jeres små ønskebabyer!

Anne 6+1

Anmeld

29. juli 2010

FruHolm <3

Hey

jeg havde selv en SA i marts måned blev så gravid igen efter. snakkede med min læge om det og fik så en tid til tryghedsscanning, det overbeviste mig om at den var der

jeg er nu 18+4

for at din også bliver der her fra en der har været i samme situation

med hensyn til symptomer og sådan skal du ikke tage det så tungt, det er forskelligt fra person til person hvor mange symptomer man får

Anmeld

29. juli 2010

Sabina92

sarah Foged skriver:

Hey

jeg havde selv en SA i marts måned blev så gravid igen efter. snakkede med min læge om det og fik så en tid til tryghedsscanning, det overbeviste mig om at den var der

jeg er nu 18+4

for at din også bliver der her fra en der har været i samme situation

med hensyn til symptomer og sådan skal du ikke tage det så tungt, det er forskelligt fra person til person hvor mange symptomer man får

Er så taknemlig for i / Du skriver, det gør mig mere rolig.

Har bestemt mig for at ringe til min læge på mandag og snakke om at få en tid til scanning.

- Syntes det er rart der er nogle at tale med herinde, der ved lidt. Så man ikke er helt alene.

Anmeld

29. juli 2010

sofie85

Sabina92 skriver:

- Har vært igennem en sa, så kunne virkelig godt have brug for at høre jeres mening?

Er meget nervøs s;

Jeg har haft en MA hvor jeg havde kvalme osv, men denne her gang havde jeg ikke rigtig nogen symptomer udover at brysterne begyndte at vokse, men de var ikke ømme hele tiden og kvalmen kom aldrig, så tror ikke at du har noget at være nervøs for

bare glæd dig over at du ikke har kvalme osv

Anmeld

30. juli 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Sabina92 skriver:

Er meget nervøs s;

7+3, jeg føler mig slet ik gravid.. og har svært ved at vænne mig til tanken. men det kommer vel nok når jeg har været til første samtale hos lægen.

Anmeld

31. juli 2010

FruHolm <3

Sabina92 skriver:

Er så taknemlig for i / Du skriver, det gør mig mere rolig.

Har bestemt mig for at ringe til min læge på mandag og snakke om at få en tid til scanning.

- Syntes det er rart der er nogle at tale med herinde, der ved lidt. Så man ikke er helt alene.

sådan havde jeg det også

det er altid rart at der er nogen at snakke med om det

Anmeld

31. juli 2010

Cris

Jeg har haft det så godt gennem mine to graviditeter, at jeg ikke rigtigt følte mig gravid i hele perioden! Nyd det bare :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.