Sabina92 skriver:
Jeg er omkring de 6 uger hennde og føler mig faktisk ikke gravid,
er jeg virkelig den eneste der føler sådan?
- Har vært igennem en sa, så kunne virkelig godt have brug for at høre jeres mening?
Er meget nervøs s;
NEJ du er absolut ikke den eneste.
Jeg synes simpelthen ikke jeg har nogen symptomer og jeg er altså 7+0 idag 
Ingen kvalme, ingen ømme eller større bryster, spiser heller ikke mere... faktisk synes jeg at alt er som det plejer at være. Bortset fra en smule vrøvl med min mave (hård mave
).Jeg føler mig godt smadder træt, men mere træt end normalt tttjjjjaaa....
Brugte en time igår på at surfe rundt på nettet for at se om det virkelig kunne være rigtigt at jeg bare skulle have det godt.
Og jeg kan læse mig til mange der kan gå igennem en hel graviditet uden at få kvalme eller noget.
Ved godt det lyder tosset men lige nu ville det næsten være rart med en smule kvalme, bare så man var sikker på at den stadig var der.
Min læge sagde bare nyd du har det godt og så længe du ikke har smerter og bløder så er alt som det skal være.... nemt for hende at sige for man kan sgu ikke lade være med at bekymre sig især når der er så længe til at man skal se baby til nf... puha største frygt er virkelig at den slet ikke er der mere til den tid, men hvorfor skulle den ikke være det?
Okay det blev et langt indlæg om mine bekymringer og jeg ville egentlig bare skrive at du ikke er alene om at være symptom fri og i følge min læge så er det helt ok.
Carina
Anmeld