er jeg den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Sabina92

Jeg er omkring de 6 uger hennde og føler mig faktisk ikke gravid,

er jeg virkelig den eneste der føler sådan?

- Har vært igennem en sa, så kunne virkelig godt have brug for at høre jeres mening?

Er meget nervøs s;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Sofiedk

Du er ihvertfald ikke den eneste der er omkring de 6 uger henne Er nogenlunde det samme, dog med forbehold for at min scanning ikke lige passede til mine egne udregninger.

Men jeg føler mig dog vældig meget gravid. Sover helt vildt sindsyg meget, er konstant sulten og har ofte hovedpine og svimmelhed.

Må være forfærdeligt at have en SA i fortiden Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind af bekymring for om der sker noget med "babyen", de næste uger føles som evigheder.

Anmeld

29. juli 2010

Svane83

Sabina92 skriver:

- Har vært igennem en sa, så kunne virkelig godt have brug for at høre jeres mening?

Er meget nervøs s;

NEJ du er absolut ikke den eneste.

Jeg synes simpelthen ikke jeg har nogen symptomer og jeg er altså 7+0 idag

Ingen kvalme, ingen ømme eller større bryster, spiser heller ikke mere... faktisk synes jeg at alt er som det plejer at være. Bortset fra en smule vrøvl med min mave (hård mave).Jeg føler mig godt smadder træt, men mere træt end normalt tttjjjjaaa....

Brugte en time igår på at surfe rundt på nettet for at se om det virkelig kunne være rigtigt at jeg bare skulle have det godt.

Og jeg kan læse mig til mange der kan gå igennem en hel graviditet uden at få kvalme eller noget.

Ved godt det lyder tosset men lige nu ville det næsten være rart med en smule kvalme, bare så man var sikker på at den stadig var der.

Min læge sagde bare nyd du har det godt og så længe du ikke har smerter og bløder så er alt som det skal være.... nemt for hende at sige for man kan sgu ikke lade være med at bekymre sig især når der er så længe til at man skal se baby til nf... puha største frygt er virkelig at den slet ikke er der mere til den tid, men hvorfor skulle den ikke være det?

Okay det blev et langt indlæg om mine bekymringer og jeg ville egentlig bare skrive at du ikke er alene om at være symptom fri og i følge min læge så er det helt ok.

Carina

Anmeld

29. juli 2010

Sabina92

årh hvor er jeg dog glad for du skrev til mig (:

- Altså har en meget lille smule kvalme og det er det. Har ikke haft ondt i maven eller mærkede noget. svimmel kan jeg dog være hvis jeg rejser mig for hurtigt..

Ved faktisk ikke præcis hvor langt jeg er henne omkring de 6-7 uger.

Ved ikke hvad jeg skal gøre for ar overbevise mig selvom at den er der, tror først på noget når jeg skal til nf, ved ikke hvornår endnu.

Anmeld

29. juli 2010

Mka

Hej Tror ikke du skal gå og være bekymret søde. Jeg kunne ingen ting mæreke og min læge kiggede meget mærkeligt på da jeg sagde nej både til kvalme, træthed og ømme bryster, havde det perfekt Men som hun sagde så er du en af de heldige og der var jeg scannet til 6+2.

Men det skal så lige siges at omkring uge 8 så kom det hele bare ( er i uge 12 nu) er møg træt, hovedepine og så ligger jeg ude på toilettet det meste af aftenen. Og nogle dage på arbejdet omkring kl 11. Så nyd at du har det godt

Knus til dig

Anmeld

29. juli 2010

Rillo

Sabina92 skriver:

Er meget nervøs s;

Du er ikke alene om ikke at føle dig gravid!

Jeg er idag 5+3 havde i 14 dage meget kvalme...og den er nu lettet en del hvilket selvf. er dejligt..men i marts mistede vi kamma i 21. graviditetsuge..så med en dødfødsel i bagagen tænker jeg rigtig meget over det!

Man har sådan en frygt for det hele gentager sig.

Men jeg har haft 3 andre graviditeter med ikke særlig mange gener...før sidst i graviditeten!

Så jeg prøver at holde modet oppe!

Glæder mig SÅ meget til md er overstået...for det var der det gik galt sidst...!

men du er ikke alene

Anmeld

29. juli 2010

Sabina92

Mka skriver:

Hej Tror ikke du skal gå og være bekymret søde. Jeg kunne ingen ting mæreke og min læge kiggede meget mærkeligt på da jeg sagde nej både til kvalme, træthed og ømme bryster, havde det perfekt Men som hun sagde så er du en af de heldige og der var jeg scannet til 6+2.

Men det skal så lige siges at omkring uge 8 så kom det hele bare ( er i uge 12 nu) er møg træt, hovedepine og så ligger jeg ude på toilettet det meste af aftenen. Og nogle dage på arbejdet omkring kl 11. Så nyd at du har det godt

Knus til dig

Dejligt vi er i samme båd næsten da.

Jeg va os til en meget tidlig scanning, men der var kun en lille sort plet at se. Håber/regner med at komme til endnu en tidlig scanning. Da jeg var gravid sidst sov jeg en del, så det undre mig at der intet er nu. Kvalmen kommer og går, det er virkelig ret underligt.

- det er bare surt det er omkring min 18års fødselsdag Hvis der sker noget s;

Anmeld

29. juli 2010

Svane83

Sabina92 skriver:

årh hvor er jeg dog glad for du skrev til mig (:

- Altså har en meget lille smule kvalme og det er det. Har ikke haft ondt i maven eller mærkede noget. svimmel kan jeg dog være hvis jeg rejser mig for hurtigt..

Ved faktisk ikke præcis hvor langt jeg er henne omkring de 6-7 uger.

Ved ikke hvad jeg skal gøre for ar overbevise mig selvom at den er der, tror først på noget når jeg skal til nf, ved ikke hvornår endnu.

Den med svimmelhed kan jeg også være med på, det skal du lige holde lidt øje med, det kan være dit blodtryk.

Mit er en lille smule for lavt,og det er derfor jeg bliver svimmel. Men min læge sagde at det var meget normalt og jeg skulle bare tage mig lidt ekstra tid til at rejse mig.

Men det er altså meget svært at forstå når man ikke rigtig synes man har nogen af de "normale" symptomer, man bliver så bange for at der er alt muligt galt når nu man ikke har det skidt. Men det er altså bare ikke alle der for kvalme og gener. I politikens graviditetsbog står der også at det kun er hveranden gravide der oplever kvalme så mon ikke vi er ganske normale alligevel.

Men jeg glæder mig også meget til nf så jeg kan se at der rent faktisk er noget derinde.

Anmeld

29. juli 2010

Sabina92

Rillo skriver:

Du er ikke alene om ikke at føle dig gravid!

Jeg er idag 5+3 havde i 14 dage meget kvalme...og den er nu lettet en del hvilket selvf. er dejligt..men i marts mistede vi kamma i 21. graviditetsuge..så med en dødfødsel i bagagen tænker jeg rigtig meget over det!

Man har sådan en frygt for det hele gentager sig.

Men jeg har haft 3 andre graviditeter med ikke særlig mange gener...før sidst i graviditeten!

Så jeg prøver at holde modet oppe!

Glæder mig SÅ meget til md er overstået...for det var der det gik galt sidst...!

men du er ikke alene

nej  lyder hårdt det du har vært igennem. puha, men dejligt der er endnu et nyt ønskebarn i maven (:

- Det er rart her nogle at snakke med herinde, har intet fortalt tl venner eller familie endnu.

Anmeld

29. juli 2010

Svane83

Mka skriver:

Knus til dig

Ja min læge sagde faktisk også da jeg sagde jeg ikke havde kvalme at det kunne nå at komme endnu, så skulle bare nyde så længe jeg havde det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.