Barnevognen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

Fyn

Mine forældre hentede den da lillepigen var kommet til verden. Den blev købt to måneder før og stod i butikken indtil da.

C.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

millesofie

Mette88 skriver:

Hej piger.

Hvornår fik i jeres barnevogn hjem?

mvh. Mette

jeg købte den et par mån inden jeg fødte og ja jeg havde den stående derhjemme, tror ikke på alt det overtro

Anmeld

28. juli 2010

Jibbe

Vi får vores hjem enten i weekenden eller på mandag... den har stået i butikken indtil nu og jeg satser på at føde imorgen... Jeg er egentlig ikke overtroisk, men så var jeg da også sikker på at mine katte ikke troede det var en ny seng til dem

Anmeld

29. juli 2010

Tanni

Vi bestilte den 2 mdr. før jeg havde termin, da jeg havde født ringede vi og sagde det, og de gjorde den så klar til afhentning

Anmeld

29. juli 2010

Mai-pigen

Vi købte den for ca.1 måned siden.. Vi kørte den hjem til svigerfar med det samme, hvor den så skal opbevares indtil den skal i brug!

Er nok også lidt overtroisk!!!

Anmeld

29. juli 2010

oo

jeg får min imorgen  da er jeg - stadig - i 30. uge

Anmeld

29. juli 2010

Frøken Sørensen

Mine svigerforældr hentede den et par dage før jeg skulle føde, men det stod hjemme hos dem indtil jeg havde født. Er sku lidt overtroisk

Anmeld

29. juli 2010

misslea

Vi var ude med mine forældre og bestille den, da jeg var i 24. uge mener jeg!!! Den bliver stående i butikken indtil jeg har født, og så henter de den og gør den klar!! Det er en gave fra mine forældre, og min mor er vidst nok lidt overtroisk med den slags, så hun insisterede på, at den først måtte hentes, når lillepigen er kommet til verden...  De kommer ud på hospitalet med liften!!!

Det er helt okay med mig ikke at have den stående før tid, for jeg har jo alligevel ikke noget at bruge den til endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.