Barnevognen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

MetteMTH

Hej piger.

Hvornår fik i jeres barnevogn hjem?

mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

LinLin

For ca en lille måned siden Så har været uge 29 ca...

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Mette88 skriver:

Hej piger.

mvh. Mette

Med Mathilde 1 md før og med Victoria 3-4 mdr før...

Anmeld

28. juli 2010

MetteMTH

Stumpen skriver:

Med Mathilde 1 md før og med Victoria 3-4 mdr før...

Okay.. så er jeg jo ikke helt unormal eller hvad man skal sige For jeg har valgt jeg vil have den hjem den 1 aug og har termin den 1 sep

Anmeld

28. juli 2010

maria_wlt

1-2 mdr før.. (leveringsproblemer) Alt andet var klar 3-4 mdr før.. Vi ku ikke la være 

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Mette88 skriver:

Okay.. så er jeg jo ikke helt unormal eller hvad man skal sige For jeg har valgt jeg vil have den hjem den 1 aug og har termin den 1 sep

Nej... Og altså sker der noget med bebs, så er det jo i hvert fald ikke fordi man har fået tingene hjem, men det bliver selvfølgelig forfærdelig at komme hjem til og skulle fjerne igen...

Anmeld

28. juli 2010

MetteMTH

Stumpen skriver:

Nej... Og altså sker der noget med bebs, så er det jo i hvert fald ikke fordi man har fået tingene hjem, men det bliver selvfølgelig forfærdelig at komme hjem til og skulle fjerne igen...

Ja.. det er rigtigt.. Men hvis det var nr.2 barn man fik så ville man jo have alt hjemme.

Anmeld

28. juli 2010

Stumpen

Mette88 skriver:

Ja.. det er rigtigt.. Men hvis det var nr.2 barn man fik så ville man jo have alt hjemme.

Anmeld

28. juli 2010

K&S

Mette88 skriver:

Hej piger.

mvh. Mette

Hejsa

Her er barnevognen en gave fra mine forældre, så vi har valgt, at de først henter den, når lillemanden er kommet til verden  men den kom hjem til butikken for en uges tid siden - ca. 1 måned før termin....!

Katja

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Tvillingevognen var bestilt... 5 mdr. før... Men den stod i butikken til Casper hentede den og stillede den i naboens garage til vi kom hjem jeps er meget ovettroisk...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.