Det er faktisk lidt ubehageligt... Og grumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2010

RaVe

MoarJ skriver:

Vi har kontakt med Aqua... der er ikke nogen her i nabolaget som holder slanger...

Håber ikke den kommer igen..

Hejsa.

Jeg har oprettet mig herinde for lige at kommentere på den her historie.

Langt de fleste slanger er helt uskadelige, så det er jo det positive i det man kan næsten sige godt det ikke var en bortløben hund, hest, ko eller får. De havd enemlig været langt mere farlige.

Derudover vil jeg sige at man altid kan poste på NHF (www.nhf.dk/forum ) og få svar.

En god ting når man ser en slange man er i tvivl om er at tage et billede af den, så folk kan se hvad det er. Så ved man også om man skal lede efter den eller om det er helt naturligt.

Hvis den skulle dukke op, så er i velkommen til at ringe til mig, så skal jeg fjerne den, eller finde en der kan. (30780672)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

Low

Det kunne godt være en grøn træ boa som var sluppet fri måske

Anmeld

30. juli 2010

BinaMor

ej hvor var det henne? jeg så nemlig én grøn en i skoven og folk siger det ikke kan passe til hvilke slanger vi har i dk

Anmeld

30. juli 2010

LotteN

det var da godt nok en skræmmende ting og se i haven. jeg ville nok lige kigge en ekstra gang hvis det var mig

Håber dne har været nok på besøg hos jer... fuha

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

RaVe skriver:

Hejsa.

Jeg har oprettet mig herinde for lige at kommentere på den her historie.

Langt de fleste slanger er helt uskadelige, så det er jo det positive i det man kan næsten sige godt det ikke var en bortløben hund, hest, ko eller får. De havd enemlig været langt mere farlige.

Derudover vil jeg sige at man altid kan poste på NHF (www.nhf.dk/forum ) og få svar.

En god ting når man ser en slange man er i tvivl om er at tage et billede af den, så folk kan se hvad det er. Så ved man også om man skal lede efter den eller om det er helt naturligt.

Hvis den skulle dukke op, så er i velkommen til at ringe til mig, så skal jeg fjerne den, eller finde en der kan. (30780672)

Vi har ikke set den siden... :)

Anmeld

30. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

det var da godt nok en skræmmende ting og se i haven. jeg ville nok lige kigge en ekstra gang hvis det var mig

Håber dne har været nok på besøg hos jer... fuha

Jeg nåede ikke og se den.. Heldigvis for det... :)

Kæresten nåede ikke at tage et billede, ikke lige det man tænker på, når man står i situationen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.