Det er faktisk lidt ubehageligt... Og grumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Mira0911

Igår da min kæreste kommer hjem fra arbejde, kommer han hen forbi vores blomsterbed, 1 meter fra hoveddøren...

Han høre noget pusle rundt under nogen grene... Gisp... Han ser så han knald grøn slange bevæge sig væk... den var ca. ½ meter lang... og 2 tommelfinger bred...

Han kommer ind, siger til mig, der er en slange udenfor... Jeg siger HVAD.... Det gør man jo i sådan en situation... Han siger, ja du hørte rigtigt.. Badre... Jeg er ikke specielt glad for sådanne kryb...

Jeg siger til ham, gå lige ned til vores nabo længere nede af vejen og hør hvad vi lige gør... Manden dernede sagde at vi skulle ringe til politiet og falck...

Det nåede vi så ikke selv at gøre.. Det gjorde konen... Hun havde ringet til begge steder, og fik afvide hun skulle ringe til Ferskvandscentret Aqua i Silkeborg og få fat i slangetæmmeren...

Hun ringer dertil, og får afvide at han er gået på ferie, så han kunne ikke komme ud og hjælpe.... Vi skulle så holde øje med denne slange... Hvis vi så den igen, skulle vi ringe til Aqua, og så måtte vi tage den derfra... Det hjælper jo ikke så meget når slangetæmmeren er gået på ferie...

Så havde vi en nabo over igår aftes... Han kom med sin fine slange bog og sagde det kunne være sådan en og sådan en slange der var her... Hmm....

Nogen siger det kan være en snog... Men en snog er jo ikke 2 tommelfingere bred!?!?

Jeg nåede desværre ikke og se slangen, da jeg holdte mig indendøre og vinduer og døre lukket... Jeg er pivet og kan ikke have sådan noget...

Nu er det så spændende og se om den ligger der i eftermiddag....

Ville bare ud med skrækken.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Mikkel's mor <3

MoarJ skriver:

Igår da min kæreste kommer hjem fra arbejde, kommer han hen forbi vores blomsterbed, 1 meter fra hoveddøren...

Han høre noget pusle rundt under nogen grene... Gisp... Han ser så han knald grøn slange bevæge sig væk... den var ca. ½ meter lang... og 2 tommelfinger bred...

Han kommer ind, siger til mig, der er en slange udenfor... Jeg siger HVAD.... Det gør man jo i sådan en situation... Han siger, ja du hørte rigtigt.. Badre... Jeg er ikke specielt glad for sådanne kryb...

Jeg siger til ham, gå lige ned til vores nabo længere nede af vejen og hør hvad vi lige gør... Manden dernede sagde at vi skulle ringe til politiet og falck...

Det nåede vi så ikke selv at gøre.. Det gjorde konen... Hun havde ringet til begge steder, og fik afvide hun skulle ringe til Ferskvandscentret Aqua i Silkeborg og få fat i slangetæmmeren...

Hun ringer dertil, og får afvide at han er gået på ferie, så han kunne ikke komme ud og hjælpe.... Vi skulle så holde øje med denne slange... Hvis vi så den igen, skulle vi ringe til Aqua, og så måtte vi tage den derfra... Det hjælper jo ikke så meget når slangetæmmeren er gået på ferie...

Så havde vi en nabo over igår aftes... Han kom med sin fine slange bog og sagde det kunne være sådan en og sådan en slange der var her... Hmm....

Nogen siger det kan være en snog... Men en snog er jo ikke 2 tommelfingere bred!?!?

Jeg nåede desværre ikke og se slangen, da jeg holdte mig indendøre og vinduer og døre lukket... Jeg er pivet og kan ikke have sådan noget...

Nu er det så spændende og se om den ligger der i eftermiddag....

Ville bare ud med skrækken.....

min bror er ved at læse til dyrerpasser og har en del forstand på slanger.
han siger at det under ingen omstendigheder har været en sno. og at det kun kan være en der er sluppet ud.
ville ringe rundt i nabolaget for at spørge om de holder den slags dyr (:

han vil skyde på at det enten er en Grøn træpyton eller en grøn træboa. (Staves?!) og det er en kvæler slange, så den er ikke giftig som desuden opholder sig mest i træer

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

wiiiiiiiiiiii føj da... jeg havde skidt en snemand hvis det var mig der havde set den...

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Mathilde

Føj da... sådan en hører til i et terrarie.

Jeg tror ikke på at det er en snog...jeg tror det er en grøn træpython. Sikkert en der er sluppet ud. De er ret aggressive anlagt, men ikke giftige

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Jeg får det så fandens dårligt nu og er mere skræmt... Er glad for jeg ikke har set den....

Anmeld

28. juli 2010

quity

En slange, hvor spændende.. Det er nogle fantastiske dyr. Har dog ikslanger på nuværende tidspunkt, men når jeg får noget større at bo i, så skal jeg helt sikkert have et par.

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

quity skriver:

En slange, hvor spændende.. Det er nogle fantastiske dyr. Har dog ikslanger på nuværende tidspunkt, men når jeg får noget større at bo i, så skal jeg helt sikkert have et par.

Utroligt man kan være bange for slanger... Har aldrig oplevet at en har gjort mig noget...

Men det er vel hjernen der sender et signal, når man ser en slange... eller som jeg igår får afvide vi har en udenfor...

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Jennifer skriver:

min bror er ved at læse til dyrerpasser og har en del forstand på slanger.
han siger at det under ingen omstendigheder har været en sno. og at det kun kan være en der er sluppet ud.
ville ringe rundt i nabolaget for at spørge om de holder den slags dyr (:

han vil skyde på at det enten er en Grøn træpyton eller en grøn træboa. (Staves?!) og det er en kvæler slange, så den er ikke giftig som desuden opholder sig mest i træer

Vi har kontakt med Aqua... der er ikke nogen her i nabolaget som holder slanger...

Håber ikke den kommer igen..

Anmeld

28. juli 2010

SarahAa

MoarJ skriver:

Vi har kontakt med Aqua... der er ikke nogen her i nabolaget som holder slanger...

Håber ikke den kommer igen..

Fy for den lede Jeg tror jeg ville være løbet skrigende hjemmefra

Kom lige til at ligge mærke til din ticker var en slange, lidt sjovt når du ikke bryder dig om dem

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

SarahAa skriver:

Fy for den lede Jeg tror jeg ville være løbet skrigende hjemmefra

Kom lige til at ligge mærke til din ticker var en slange, lidt sjovt når du ikke bryder dig om dem

Det ser jeg også først nu, når du siger det... Fnis.... Den er jo ikke levende... Så den kan jeg godt leve med... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.