Svigerfamilien bestemmer åbenbart hvor man skal bo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

Anonym trådstarter

Årh synes det med svigerfamilien virkelig har sine dumme sider en gang imellem..

Hele min familie bor i Jylland - så det er primær kærestens familie som er vores omgangskreds samt venner..

Og vi vil gerne noget større, da vi snart skal være forældre, og har brug for mere end bare et soveværelse og stue.

Min svigermor går meget op i at vi skal bo tæt på dem, for så kan de tage over vist babyen er syg og vi ikke selv har mulighed for det.. Men som jeg siger: det er vores barn og vores problem, vist babyen er syg og ikke deres..

Nu har vi fundet en lejlighed i samme by som vi allerede bor i (skal kigge på den i aften), og det er ikke godt nok for dem, nej nu vil de have vi låner 2 mill. i banken til lejligheden som ligger i samme opgang som deres, bare ovenpå dem. NEJ tak siger jeg bare, men jeg taler desværre for døve øre, og har fået af vide nu, at de synes kæresten ligger under mine fødder og at jeg bestemmer alt. Hvilkte jeg ikke gør, jeg er bare "bedre" til at sige min mening (stave) end han er..

Vil ikke noget med mit sure opstød, bare lige have det ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Fines mor

Jeg syntes i selv skal bestemme, og hvis din kæreste er enig i din beslutning, så må han sige det til sine forældre.

naturligvis er det godt med hjælp når ungerne er syge, men derfor behøver man ikke bo i nakken på hinanden ;-)

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

Det bestemmer svigerfamilien så ikke... Det er kun JER som kan bestemme hvor i vil bo henne... :)

Anmeld

28. juli 2010

klmf

Hvad er det for noget pis at komme med... Samme opgang, jesus christ! Så skal de også følge med i, når I laver nr.2 eller hvad?? Håber din kæreste har nosser nok til at sige, han bestemt ikke ligger under for dig, han er tilfældigvis bare enig.

Ellers må I jo flytte hjem i nærheden af DINE forældre

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Han vil heldigvis ikke bo i samme opgang eller blok for den sags skyld. Det er bare som om vi begge taler for døve øre. Men glæder mig vildt til at se på lejligheden i dag. Har boet her i 1½ år - og føler mig stadig ikke hjemme i vores lejlighed..

Anmeld

28. juli 2010

Lillefe

Har din kærste ikke sagt til dem at de ikke skal bestemme hvor i skal bo og han ikke finder sig i at de snakker sådan om hans kæreste? tror nærmest jeg ville kræve at han gjorder det... ! Og jeg ville aldrig bo i samme opgang som min kæreste's familie (nu har han så ikke så meget) men altså det ville jeg ikke engang med min egen!

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Har din kærste ikke sagt til dem at de ikke skal bestemme hvor i skal bo og han ikke finder sig i at de snakker sådan om hans kæreste? tror nærmest jeg ville kræve at han gjorder det... ! Og jeg ville aldrig bo i samme opgang som min kæreste's familie (nu har han så ikke så meget) men altså det ville jeg ikke engang med min egen!

Han har sagt snakken med dem flere gange.. Men er spændt på hvad de siger i aften. Vi skal ringe til dem når vi har set lejligheden. Har lige sendt en sms hvor jeg har forklaret dem, at det både er min kæreste og mig som ikke er interesseret i at bo i den opgang - plus vi har ikke lyst til at låne 2 mill. i banken bare for en lejlighed.

Anmeld

28. juli 2010

MarieMor

Anonym skriver:

Årh synes det med svigerfamilien virkelig har sine dumme sider en gang imellem..

Hele min familie bor i Jylland - så det er primær kærestens familie som er vores omgangskreds samt venner..

Og vi vil gerne noget større, da vi snart skal være forældre, og har brug for mere end bare et soveværelse og stue.

Min svigermor går meget op i at vi skal bo tæt på dem, for så kan de tage over vist babyen er syg og vi ikke selv har mulighed for det.. Men som jeg siger: det er vores barn og vores problem, vist babyen er syg og ikke deres..

Nu har vi fundet en lejlighed i samme by som vi allerede bor i (skal kigge på den i aften), og det er ikke godt nok for dem, nej nu vil de have vi låner 2 mill. i banken til lejligheden som ligger i samme opgang som deres, bare ovenpå dem. NEJ tak siger jeg bare, men jeg taler desværre for døve øre, og har fået af vide nu, at de synes kæresten ligger under mine fødder og at jeg bestemmer alt. Hvilkte jeg ikke gør, jeg er bare "bedre" til at sige min mening (stave) end han er..

Vil ikke noget med mit sure opstød, bare lige have det ud

hold da op der har du vidst ikke været så heldig med svigerfamilien !!

tænk at hun kan få sig selv til at sige sådan !!  hun må jo også mene at hun ikke har opdraget hendes egen søn til at stå på egne ben hvis hun mener han ligger under for dig !! 

og hallo 2 mill !?!?!? de kan sku da bare hoste op med pengene selv hvis det er .. hvor mange kan overhovedet få lov til at låne den slags penge idag med de tider vi har ?? og som om man havde lyst til at sætte sig i sådan en kæmpe gæld !?

håber også din kæreste er mand nok til at kunne sige fra over for sin mor , for det er da bare virkelig ondt sagt imod dig !!!

lige en    - og så et undskyld  hvis det kom til at lyde lidt for hårdt , men synes bare slet ikke de skal bestemme hvor i skal bo .. det må da virkelig være op til jer selv !!

Anmeld

28. juli 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Han har sagt snakken med dem flere gange.. Men er spændt på hvad de siger i aften. Vi skal ringe til dem når vi har set lejligheden. Har lige sendt en sms hvor jeg har forklaret dem, at det både er min kæreste og mig som ikke er interesseret i at bo i den opgang - plus vi har ikke lyst til at låne 2 mill. i banken bare for en lejlighed.

nej det kan jeg da godt forstå!

Anmeld

28. juli 2010

maria_wlt

Nej nej og nej... Nu må de stoppe, og så lige kappe den navlestreng.. Som du selv siger..Vores barn, vores problem hvis han/hun bliver syg..

Det der er ihvertfald for meget for mig må jeg sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.