Årh synes det med svigerfamilien virkelig har sine dumme sider en gang imellem..
Hele min familie bor i Jylland - så det er primær kærestens familie som er vores omgangskreds samt venner..
Og vi vil gerne noget større, da vi snart skal være forældre, og har brug for mere end bare et soveværelse og stue.
Min svigermor går meget op i at vi skal bo tæt på dem, for så kan de tage over vist babyen er syg og vi ikke selv har mulighed for det.. Men som jeg siger: det er vores barn og vores problem, vist babyen er syg og ikke deres..
Nu har vi fundet en lejlighed i samme by som vi allerede bor i (skal kigge på den i aften), og det er ikke godt nok for dem, nej nu vil de have vi låner 2 mill. i banken til lejligheden som ligger i samme opgang som deres, bare ovenpå dem. NEJ tak siger jeg bare, men jeg taler desværre for døve øre, og har fået af vide nu, at de synes kæresten ligger under mine fødder og at jeg bestemmer alt. Hvilkte jeg ikke gør, jeg er bare "bedre" til at sige min mening (stave) end han er..
Vil ikke noget med mit sure opstød, bare lige have det ud
Anmeld