hold op mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

oo

tak tak tak de damer  (så fik man lige lusket sig til en komplimentstråd )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Mathilde

Sikke en forskel! Du ser super godt ud

Anmeld

28. juli 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

tak tak tak de damer  (så fik man lige lusket sig til en komplimentstråd )

Haha, snedigt!!

Jeg hægter mig på de andres udtalelser: det er meget tydeligt, at du har tabt dig!

Og synes også, at du er en virkelig smuk gravid. (Men jeg synes også, at du var utroligt smuk, da du ikke bar på baby Juhl!)

Anmeld

28. juli 2010

mamalicious

Sikken smuksak !!! Tydeligt i dit fine ansigt !!!

Anmeld

28. juli 2010

oo

Ranarupta skriver:

Haha, snedigt!!

Jeg hægter mig på de andres udtalelser: det er meget tydeligt, at du har tabt dig!

Og synes også, at du er en virkelig smuk gravid. (Men jeg synes også, at du var utroligt smuk, da du ikke bar på baby Juhl!)

ååååårh

Anmeld

28. juli 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

altså, jeg ved jo godt at jeg helt talmæssigt er faldet i vægt under graviditeten, og alle der kender mig har kommenteret på at jeg har tabt mig - især dem der så mig i vinters og så først igen her til sommer. men nu sad jeg lige og stenede billeder, og man kan da sagtens se det, eller hvad?? sidste gang jeg vejede mig før graviditeten var sidste år i juni (på min svigerindes vægt), der vejede jeg 92 kg. jeg er temmelig sikker på, jeg tog et par kilo mere på i løbet af efteråret også og har nok vejet omkring 95 kg da jeg blev gravid i januar 2010. i februar 2010 ved første lægebesøg lå jeg på 88 og ugen efter på 87 kg. der har jeg ligget indtil starten af sommeren, hvor jeg nu er krøbet op på lige 90 kg med min 29 ugers mave

det første billede er fra 26. december 2009 (og det er varm kakao dampe der slører billedet, ikke røg ) og det sidste billede er fra 26. juli 2010...

Ihh WAUUU hvor det bare klæder dig at være gravid

Anmeld

28. juli 2010

Sakris

Man kan virkelig se på dit ansigt du har tabt dig. Det passer dig vidst godt at være gravid Du ser rigtig godt ud! Og hep hep for komplimentstråde!

Anmeld

28. juli 2010

VNB

Jo man kan saaaaagtens se at du har tabt dig - du ser rigtig godt ud! Meget sund, frisk og glad!

Anmeld

28. juli 2010

Tina2

Det kan man bestemt sagtens se :-) Spændende hvor langt nede du så lander, når du har født :-)

Jeg var på vægten idag og den lå på 91 kg så +17½ kg til mig!!!!!! Og det er endda mindre end jeg har taget på de andre gange.... Med Milas endte jeg på hele +31 kg!!!!

Må indrømme jeg glæder mig til at få de kg losset af igen, og så skal jeg ned under 70.... Gerne på 67-68 kg, der har jeg det bare bedst.....

Du bli'r da bare en sylfide når bebsen er ude:-)))) Lækkert, lækkert!!! Iøvrigt dejligt billede af dig, det nederste!!!! :-)

Anmeld

28. juli 2010

sarahb

Ihhh Trine hvor er du smuk... Det er helt vild så meget man kan se det i ansigtet.. Du ser meget mere frisk og sund ud i hud osv også.. Så lækker gravid er du altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.