hold op mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juli 2010

oo

altså, jeg ved jo godt at jeg helt talmæssigt er faldet i vægt under graviditeten, og alle der kender mig har kommenteret på at jeg har tabt mig - især dem der så mig i vinters og så først igen her til sommer. men nu sad jeg lige og stenede billeder, og man kan da sagtens se det, eller hvad?? sidste gang jeg vejede mig før graviditeten var sidste år i juni (på min svigerindes vægt), der vejede jeg 92 kg. jeg er temmelig sikker på, jeg tog et par kilo mere på i løbet af efteråret også og har nok vejet omkring 95 kg da jeg blev gravid i januar 2010. i februar 2010 ved første lægebesøg lå jeg på 88 og ugen efter på 87 kg. der har jeg ligget indtil starten af sommeren, hvor jeg nu er krøbet op på lige 90 kg med min 29 ugers mave

det første billede er fra 26. december 2009 (og det er varm kakao dampe der slører billedet, ikke røg ) og det sidste billede er fra 26. juli 2010...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

MarleneH

Hold da op en forskel.. smuk smuk altså

Anmeld

28. juli 2010

MarieMor

man kan tydeligt se det i dit ansigt ..

super flot altså 

Anmeld

28. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det kan man sagtens se Du ser fin ud

Anmeld

28. juli 2010

Shibby

Dit ansigt virker mere kantet på en god måde Du er flot gravid..Ved mig vard et omvendt. Jeg gik fra kantet til dellet-over det hele

Din mand ligner en viking...

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Super flot...

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Svane83

Jeg synes sagtens man kan se det.

Dine træk i ansigtet er blevet mere markeret, man kan tydliogere se dine øjne selvom du smiler så kinderne sidder højere.

Jeg synes du ser dejlig ud, der klæder dig virkelig at være gravid.

Carina

Anmeld

28. juli 2010

TbCp

Det er meget meget tydeligt at se!

Man lægger nok ikke rigtig mærke til det selv med mindre man så lige falder over sådanne billeder!

Især i dit ansigt er det meget tydeligt at se

Anmeld

28. juli 2010

Ida.

Det er MEGET tydeligt Trine!! Og ikke nok med, at du har tabt dig - du stråler også bare med den der helt særlige graviditets-glød...du ser bare SÅ lykkelig ud på det sidste billede...

Anmeld

28. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Du er smuk Trine! Og det er tydeligt at se vægttabet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.