Hvordan kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

twinboys

Mine drenge kan absolut ikke være til at prale af mht. til vægt...

De vejede nemlig kun 805gram og 669gram ved fødslen så¨de er stadig små pus...

Drengene er 7år idag og vejer KUN 17kg så jeg tror nu aldrig at jeg får overvægtige børn

Men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvad andre drenge på 7år vejer, for at se hvor små mine egentlig er, men jeg kan jo alligevel ikke rigtig bruge det til noget... Men sjovt nok at høre alligevel...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Shibby

Renée88 skriver:

Hehe, det blev jeg først EFTER fødslen.. Synes det var noget af en klump og sku ha ud ;o) Og nu er han tung at bære på ;o)

Det er jo så ulempen..he.. Der var en på min afdeling som brokkede sig over hendes dreng var tung så jeg sprugte hvad han vejede. Hele 2100.." Kalder du det stort? Prøv at se min basse på næsten 4 kg! Han er tung at gå med samlignet med din.. "

Jeg ku ikk lade være! Alle skulle vide det! Hele graviditeten havde jeg passet på,plejet migselv,spist det rigtige og bla bla-så satme så om jeg vil være stolt og prale af resultatet 

Anmeld

28. juli 2010

Halbschön

Shibby skriver:

Det er jo så ulempen..he.. Der var en på min afdeling som brokkede sig over hendes dreng var tung så jeg sprugte hvad han vejede. Hele 2100.." Kalder du det stort? Prøv at se min basse på næsten 4 kg! Han er tung at gå med samlignet med din.. "

Jeg ku ikk lade være! Alle skulle vide det! Hele graviditeten havde jeg passet på,plejet migselv,spist det rigtige og bla bla-så satme så om jeg vil være stolt og prale af resultatet 

Hehe, ja så er 2,1kg sq ingenting ;o)

Præcis, jeg var også stolt af min kæmpe basse på 4,6kg - det skal man da være ;o) Men nu hvor han har rundet de 13kg og kun er 9mdr, så GLÆDER jeg mig enormt meget til at han går, så jeg ikke behøver bære så meget ;o) Men stolt af mit værk, det er jeg sq ;o)

Anmeld

28. juli 2010

Silvermist

Jeg tror heller ikke at det drejer sig om konkurrence, når man taler/skriver om sit barns vægt.

Jeg tror, og ved fra min side af, at det udelukkende drejer dig om en stolt mor, der gerne vil prale lidt af sit store barn, på en god og kærlig måde. Det i sig selv burde ikke støde nogen. Desuden er det spændende og for mange også hyggeligt at høre om andre børns vægt. For andre giver det også en form for tryghed.

Det er okay at prale af vores skønne børn, om det så drejer sig om vægten, at vise billeder frem, fortælle hvad de kan osv. Altså så længe at tonen er god, at man praler på en ordentlig måde med forståelse for, at alle børn jo er forskellige - på hver deres skønne måde.

Jeg er selv pavestolt af mine to skønne (og store) piger. Jeg er stolt af alt de de gør, alt det de lærer, stolt af at de følger deres vægtkurve rigtig flot osv. Jeg praler af/roser mine børn, fordi at de fylder hele min verden. Og jeg elsker også at høre/læse om andre skønne børn.

Anmeld

28. juli 2010

Shibby

Stolthed kan vel forveksles med praleri..Men stolt-det var og er jeg stadig dagen i dag over at have lavet så stor og dejlig en basse!

Lidt som dem der får små baby skriver se min lille prinesse eller whatever. Så har de sat babyen i bås som os der skriver se min store basse!

Anmeld

28. juli 2010

Koen.

Shibby skriver:

Stolthed kan vel forveksles med praleri..Men stolt-det var og er jeg stadig dagen i dag over at have lavet så stor og dejlig en basse!

Lidt som dem der får små baby skriver se min lille prinesse eller whatever. Så har de sat babyen i bås som os der skriver se min store basse!

Anmeld

28. juli 2010

B&J

min dreng ved fødslen var en lille en på 2810 nu er han 5mdr snart og vejer 7kg og ja jeg praler jeg er sku stolt over han tager på som han skal og han spiser som han skal og jeg er DEN STOLTE MOR

Anmeld

28. juli 2010

maria_wlt

Så skulle i komme og høre min mødregruppe  Vi praler med ALT.. F.eks at Tristan har den største tissemand..

Anmeld

28. juli 2010

4kløver

Har aldrig lagt mærke til det.. Men har så set vis man har et barn der er sur får man afvide mon det ikke er et tigerspring  må babyer bare ikke være sure???

Anmeld

28. juli 2010

Kvindemin

Jeg har ikke lagt mærke til det Syntes det er i orden at folk praler.. Jeg har også meget at prale af, men gør det bare ikke. Det ser jeg ingen grund til.
Jeg fik en på 3172 - PERFEKT Er altså ikke helt til de der kæmpe babyer
'Pral' fra mig, og jeg ku fortsætte.. Det er da egentlig helt dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.