mmmhmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Hahaha... Det er vist kun fair.

Ellers må du lære at holde sådanne detaljer for dig selv

uden tvivl velfortjent mavepine!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

småspisning er også min fjende

Og hvorfor er det svært at lade være? Vi har jo egentlig ikke lyst til det, men mon ikke det er fordi vi keder os lidt!?

Jeg har stadig ikke tabt alt det jeg skal efter fødslen.. jeg tog nemlig også på igen efter jeg havde tabt mig, så nu må jeg stramme lidt op igen...

Måske det er derfor...  Jeg kan i hvert fald tage mig selv i at tænke BAGEFTER: ej Christine, det var sgu for dumt, du har lige spist aftensmad og var egentlig ikke sulten så hvorfor??

Regner også hele tiden med et bliver bedre når jeg starter på job igen, det plejer jeg jo at spise sundt og ingen usunde mellemmåltider..

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

det sgudda løgn!? NØJ for en guldstjerne du har fundet dig der, søde!!

Hils ham lige fra mig og sig at han får 5 stjerner i FAR-bogen fra mig! Det er satme god stil

Hvor er du sød hehe

Sidder også bare og gravidtetstuder Det er SÅ rørende at han virkelig gør det for mig

Skal jeg gøre - viser ham hvad du har skrevet - vil få ham til at smile helt vildt og rødme hehe

Anmeld

28. juli 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Hvor er du sød hehe

Sidder også bare og gravidtetstuder Det er SÅ rørende at han virkelig gør det for mig

Skal jeg gøre - viser ham hvad du har skrevet - vil få ham til at smile helt vildt og rødme hehe

var det hans køretur værd, søde?

Anmeld

28. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

var det hans køretur værd, søde?

Uhh var super! Men ihh hvor fik jeg dårlig samvittighed over at han sådan havde været ude at køre SÅ sent

Men han var bare glad for sin slikpose, og vi fik rigtig hygget

Han blev total rørt at det du havde skrevet og storsmilede bare og nussede min mave

Han er SÅ skøn - har bare den bedste mand!!

Anmeld

28. juli 2010

Moderator

Trolde_mor skriver:

Uhh var super! Men ihh hvor fik jeg dårlig samvittighed over at han sådan havde været ude at køre SÅ sent

Men han var bare glad for sin slikpose, og vi fik rigtig hygget

Han blev total rørt at det du havde skrevet og storsmilede bare og nussede min mave

Han er SÅ skøn - har bare den bedste mand!!

ja, han er fantastisk!!!

Anmeld

28. juli 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

ja, han er fantastisk!!!

Anmeld

28. juli 2010

Chamomile

Jeg har endnu ikke smagt de is, jeg er totalt bagefter. Heh. Er liiidt misundelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.