Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milla-Victoria's mor skriver: EJJJJJJ Caroline Det kan du ikke være bekendt Det er mine to favoritter Nu har jeg jo bare voldsomt lyst til ben and jerry's
EJJJJJJ Caroline
Det kan du ikke være bekendt Det er mine to favoritter
Nu har jeg jo bare voldsomt lyst til ben and jerry's
sorry
Vil så undlade at fortælle at cookie dough lige er smeltet nok til at være en anelse flydende, men dejen er selvfølgelig stadig fast og kold...mmmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline smut i seng!!!!!!
MoarJ skriver: Caroline smut i seng!!!!!!
hæhæhæ....
Jeg er mærkelig i know, men det der ben&jerrys er ikke lige mig.. Men stik mig en twister is mmmmmm...
Caroline86 skriver: sorry Vil så undlade at fortælle at cookie dough lige er smeltet nok til at være en anelse flydende, men dejen er selvfølgelig stadig fast og kold...mmmm
Uf den var slem
Hvad med Chocolate Fudge Brownies?? Er den lige så fantastisk i kagen som den plejer
Uhhhhhhmmmmmmmm
Caroline86 skriver: Ben&Jerrys Sidder her med et stoooort glas is mmmhmmm... Cookie Dough og Chocolate Fudge Brownies Ville bare lige dele det med Jer
Ben&Jerrys
Sidder her med et stoooort glas is mmmhmmm...
Cookie Dough og Chocolate Fudge Brownies
Ville bare lige dele det med Jer
Ejj Caroline!!! Det må du altså ikke skrive her kl. 22.40 og alt er lukket her i sølvbryllupskvarteret...OG min datter sover ...og så hjælper det ikke, at jeg fik en lækker lækker B&J´s milkshake i Frederiksberg Centret igår
Caroline86 skriver: hihi.. så må manse en tur på tanken efter is til lillemor
hihi.. så må manse en tur på tanken efter is til lillemor
Hehe der er 8 km. til den nærmeste og så skal han ud på scooter - godt nok er han en fantastisk mand, men det får jeg ham sq alligevel ikke til hehe
Milla-Victoria's mor skriver: Uf den var slem Hvad med Chocolate Fudge Brownies?? Er den lige så fantastisk i kagen som den plejer Uhhhhhhmmmmmmmm
synes stykkerne var større og liiiidt mere seje... kunne ikke have tænkt mig det bedre!
bagger26 skriver: Jeg er mærkelig i know, men det der ben&jerrys er ikke lige mig.. Men stik mig en twister is mmmmmm...
ja, det er godt nok mærkeligt
Jeg har ingen tvister, men kan klare en lillebitte magnum?
dorthemus skriver: Ejj Caroline!!! Det må du altså ikke skrive her kl. 22.40 og alt er lukket her i sølvbryllupskvarteret...OG min datter sover ...og så hjælper det ikke, at jeg fik en lækker lækker B&J´s milkshake i Frederiksberg Centret igår
muahahaha... they call me evil - doctor evil
Du må med Alexis og mig i FB centret og guffe en dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128