betræk til slee-bee help me :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

elluL

Maria. skriver:

Hehe.. Jo det kan jeg sagtens.. Hva har I aftalt?

Jamen du ku bare finde den dag der passede dig bedst, og så ku du lige skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Maria.

lullebulle skriver:

Jamen du ku bare finde den dag der passede dig bedst, og så ku du lige skrive

Okay..

Anmeld

16. marts 2011

Philippa

loppen82 skriver:

Hej,

Jeg har opskriften på en voksi pose.

Ka sende den til dig på mail så kan du jo prøve om det er den sammen som til slee bee men det er jeg overbevist om at det er.

Vil du ikke også sende mig opskriften ?

Anmeld

16. marts 2011

eliasogmor

loppen82 skriver:

Hej,

Ka sende den til dig på mail så kan du jo prøve om det er den sammen som til slee bee men det er jeg overbevist om at det er.

hej vil du også sende den til mig... på eliasogmor@live.com

tak......

Anmeld

20. maj 2011

vanilla

loppen82 skriver:

Hej,

hej jeg kunne også godt tænke mig opskriften på den  venter lille til vinter og vil gerne have noget og bruge tiden på og kan jo så også få en hvor man selv bestemmer farve og det..

min mail bojenielsen@live.dk

mange knus her fra

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

Lulle. skriver:

Hej tøser.

Så blev det en slee bee vi købte. men de er enormt kedelige syns jeg så vil lave nyt betræk. Nogen som har en "nem" opskrift på nyt betræk. ?

Er ikke den skarpeste i skuffen bag en syg maskine, men vil prøve mig frem, har købt det fineste stof, men mangler skabelonen til betrækket, så jeg kan komme igang Håber der er nogle af jer kreative der kan hjælpe mig.

Knus Louise

Jeg har lagt billeder her ind med opskrift på en jeg har lavet... Måske du kan søge på det eller gå ind under kreativ og finde den.

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

Lulle. skriver:

Hej tøser.

Så blev det en slee bee vi købte. men de er enormt kedelige syns jeg så vil lave nyt betræk. Nogen som har en "nem" opskrift på nyt betræk. ?

Er ikke den skarpeste i skuffen bag en syg maskine, men vil prøve mig frem, har købt det fineste stof, men mangler skabelonen til betrækket, så jeg kan komme igang Håber der er nogle af jer kreative der kan hjælpe mig.

Knus Louise

Jeg har lagt billeder her ind med opskrift på en jeg har lavet... Måske du kan søge på det eller gå ind under kreativ og finde den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.