betræk til slee-bee help me :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.719 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

elluL

Hej tøser.

Så blev det en slee bee vi købte. men de er enormt kedelige syns jeg så vil lave nyt betræk. Nogen som har en "nem" opskrift på nyt betræk. ?

Er ikke den skarpeste i skuffen bag en syg maskine, men vil prøve mig frem, har købt det fineste stof, men mangler skabelonen til betrækket, så jeg kan komme igang Håber der er nogle af jer kreative der kan hjælpe mig.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Maria.

lullebulle skriver:

Hej tøser.

Så blev det en slee bee vi købte. men de er enormt kedelige syns jeg så vil lave nyt betræk. Nogen som har en "nem" opskrift på nyt betræk. ?

Er ikke den skarpeste i skuffen bag en syg maskine, men vil prøve mig frem, har købt det fineste stof, men mangler skabelonen til betrækket, så jeg kan komme igang Håber der er nogle af jer kreative der kan hjælpe mig.

Knus Louise

Kan du ikke se efter det betræk der allerede sidder på?

Anmeld

27. juli 2010

millesofie

lullebulle skriver:

Hej tøser.

Knus Louise

jeg syede selv betræk til min voksi pose og jeg vendte bare betrækket på vrangen og tegnede after det du kan også tage dynen ud og tegne efter den

det gode er at du selv kan bestemme hvor åbeningen skal være

held og lykke

ps kunne ikke finde et bedre billed lige nu af den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

loppen82

Hej,

Jeg har opskriften på en voksi pose.

Ka sende den til dig på mail så kan du jo prøve om det er den sammen som til slee bee men det er jeg overbevist om at det er.

Anmeld

27. juli 2010

elluL

loppen82 skriver:

Hej,

Ka sende den til dig på mail så kan du jo prøve om det er den sammen som til slee bee men det er jeg overbevist om at det er.

Meget gerne, min mail er baby2610@hotmail.com

Tusind tak

Anmeld

27. juli 2010

roenlund

loppen82 skriver:

Hej,

Hejsa

Jeg ville da også meget gerne have den opskrift

Så kunne jeg få min mor til at sy et fedt betræk til lillemanden...

Anmeld

27. juli 2010

roenlund

Og min mail er roenlund@ofir.dk

Anmeld

27. juli 2010

elluL

millesofie skriver:

jeg syede selv betræk til min voksi pose og jeg vendte bare betrækket på vrangen og tegnede after det du kan også tage dynen ud og tegne efter den

det gode er at du selv kan bestemme hvor åbeningen skal være

held og lykke

ps kunne ikke finde et bedre billed lige nu af den

Tusind tak for ideen. Jeg prøver mig lidt frem

Den ser fin ud.

Anmeld

27. juli 2010

elluL

Maria. skriver:

Kan du ikke se efter det betræk der allerede sidder på?

Jo men synes lige da jeg sad med at det var besværligt. Men gør det hellere ikke nemmere at Molly (min mors hun vi passer) løber hen over hele tiden. Hehe.

Sku hører om du ku holde mødregruppe i næste uge?

Anmeld

27. juli 2010

Maria.

lullebulle skriver:

Jo men synes lige da jeg sad med at det var besværligt. Men gør det hellere ikke nemmere at Molly (min mors hun vi passer) løber hen over hele tiden. Hehe.

Sku hører om du ku holde mødregruppe i næste uge?

Hehe.. Jo det kan jeg sagtens.. Hva har I aftalt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.