Wallstickers osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Bebsen

www.trendsales.dk

Der har jeg bla købt hele "Solen er så rød mor", mener jeg kom af med ca 200kr inkl porto...

Der er både billige og dyre sælgere derinde, men det kan du jo selv sortere lidt i, men man kan købe stort set alt på wallstickers, lige fra egne tekster, navne, figurer osv osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Mira0911

maria_wt skriver:

Lige et ikke relateret spørgsmål..

Hvilken af de Tickers kan man bruge her på Baby.dk?? Har prøvet alle og det virker bare ikke

På minticker.dk er det nu ret nemt... Meeen... Spørgsmålet er om du bruger den rigtig kode?

Er du plusmedlem??

Anmeld

27. juli 2010

maria_wlt

MoarJ skriver:

På minticker.dk er det nu ret nemt... Meeen... Spørgsmålet er om du bruger den rigtig kode?

Er du plusmedlem??

ja jeg er plus.. har prøvet alle koderne..

Anmeld

27. juli 2010

>>Carina<<

Tanja78 skriver:

hyggeprojekt - håber i har det godt...

Det har vi :-) Magnus og jeg er en del alene fordi far arbejder ovenpå. Heldigvis har vi fået hjælp af en maler som sliber og tapeserer og så maler de mens vi er på ferie næste uge. Så nu kan der snart ik være mange uger tilbage :-)

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

maria_wt skriver:

Nååh... tror godt jeg ved hvad der er galt... På minticker.dk skal du bruge html koden... Når du så skal sætte den ind i din signatur, kommer der et felt frem som hvis du skulle skrive i et indlæg...

I det felt længst til højre, når du køre musen hen over ikonerne, skulle der gerne være et ikon der hedder html, den klikker du på, og sætter signaturen derind og trykker gem derefter... Så skulle det virke... :)

Anmeld

28. juli 2010

Mira0911

maria_wt skriver:

Kan se det lykkes for dig med ticker... :)

Anmeld

28. juli 2010

elluL

Carina1984 skriver:

Hej alle!

ENDELIG (langt om længe) skal vi til at lave Magnus' værelse. Det blir malet hvidt og så ku jeg godt tænke mig nogle søde wallstickers eller også sådan en kant med figurer (ved ik hva man kalder det) hvis I ved hvad jeg mener!?

Er der nogen der har et godt tip til hvor jeg kan købe sådan noget uden at at løber op i alt for høj en pris??

Hej.

Vi har på min søns værelse elefantens vuggevise hængende op ved hans seng, med stjerner og en måne som wall stickers, det er så fint.

Jeg købte af LLwallstickers inde på trendsales, de laver dem selv, og er super dygtige, du kan stort set bestille alt. Og så er de ikke så dyre i pris.

Held og lykke

Knus

Anmeld

28. juli 2010

>>Carina<<

lullebulle skriver:

Hej.

Vi har på min søns værelse elefantens vuggevise hængende op ved hans seng, med stjerner og en måne som wall stickers, det er så fint.

Jeg købte af LLwallstickers inde på trendsales, de laver dem selv, og er super dygtige, du kan stort set bestille alt. Og så er de ikke så dyre i pris.

Held og lykke

Knus

Super. Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.