Wallstickers osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

>>Carina<<

Hej alle!

ENDELIG (langt om længe) skal vi til at lave Magnus' værelse. Det blir malet hvidt og så ku jeg godt tænke mig nogle søde wallstickers eller også sådan en kant med figurer (ved ik hva man kalder det) hvis I ved hvad jeg mener!?

Er der nogen der har et godt tip til hvor jeg kan købe sådan noget uden at at løber op i alt for høj en pris??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

LotteN

Carina1984 skriver:

Hej alle!

ENDELIG (langt om længe) skal vi til at lave Magnus' værelse. Det blir malet hvidt og så ku jeg godt tænke mig nogle søde wallstickers eller også sådan en kant med figurer (ved ik hva man kalder det) hvis I ved hvad jeg mener!?

Er der nogen der har et godt tip til hvor jeg kan købe sådan noget uden at at løber op i alt for høj en pris??

Vi har købt nogle wallstickers i " Tiger" og du kan også få nogle i søstrene green - og de koster en 20 kr pr plade tro jeg det er!

Anmeld

27. juli 2010

thildemus

Carina1984 skriver:

Hej alle!

I min lokale silvan har de lige haft nogle søde wallstickers med alle mulige forskellige dyr i forskellige farver (eks en grøn dinosaurus unge, en rød elefant osv). De kostede vist ca 40 kr stykket og så kunne man jo bare vælge det antal man ville. Men jeg ved ikke om det er en landsdækkende vare eller om de stadig har dem.

Anmeld

27. juli 2010

SarahAa

Carina1984 skriver:

Hej alle!

Det kaldes en border

Men jeg ved de har plys wallstickers i Bauhause. ellers prøv at google det.

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Jeg har også selv tænkt på wallstickers... Men så fandt jeg noget i jysk... Til 100 kr mener jeg... Med Prinsesser, peter plys... Og man kunne få andre slags.. Både til drenge og piger...

Det var sådan noget skum agtig noget der skal sættes på væggen med noget tape agtig noget... Hvordan det kommer til at se ud bagefter når man tager det ned, det ved jeg ikke....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

otlitrom

prøv evt. på www.dimaria.dk der er rigtig meget forskelligt synes jeg

Anmeld

27. juli 2010

SarahAa

MoarJ skriver:

Jeg har også selv tænkt på wallstickers... Men så fandt jeg noget i jysk... Til 100 kr mener jeg... Med Prinsesser, peter plys... Og man kunne få andre slags.. Både til drenge og piger...

Det var sådan noget skum agtig noget der skal sættes på væggen med noget tape agtig noget... Hvordan det kommer til at se ud bagefter når man tager det ned, det ved jeg ikke....

Lige præcis dem vi har købt i bauhause Synes de var så søde.

Anmeld

27. juli 2010

>>Carina<<

thildemus skriver:

I min lokale silvan har de lige haft nogle søde wallstickers med alle mulige forskellige dyr i forskellige farver (eks en grøn dinosaurus unge, en rød elefant osv). De kostede vist ca 40 kr stykket og så kunne man jo bare vælge det antal man ville. Men jeg ved ikke om det er en landsdækkende vare eller om de stadig har dem.

Tak det er da værd at kigge efter :-) Tænker at så er han også stadig glad for det om nogle år og ik syns peter plys er for baby agtigt :-)

Anmeld

27. juli 2010

SarahAa

http://www.ogbrinch.dk/Til+shoppen/Wallstickers.html?gclid=CNfy3YvMi6MCFVB_3godjHCkfg

fandt lige denne her

Anmeld

27. juli 2010

>>Carina<<

LotteN skriver:

Vi har købt nogle wallstickers i " Tiger" og du kan også få nogle i søstrene green - og de koster en 20 kr pr plade tro jeg det er!

Super :-) Det er jo billigt. Det lyder til at man kan få det mange flere steder end jeg troede  

Jeg må ud og undersøge butikkerne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.