Anonym skriver:
Nej jeg får ikke medicin da jeg stadig ammer på fuld tid.. mit barn tager ikke flaske så den kan ikke overtage så jeg kan begynde på medicin.
Er bare ved at være så træt at at have det sådan.. træt af jeg skal KÆMPE for alt og kæmpe hårdt for at beholde det.. (nu skal det ikke lyde som om jeg tror alle får alting foræret) men jeg har den følelse af jeg skal kæmpe for alt.. nu har jeg feks kæmpet i 5 måneder på at tabe mig.. men INTET er sket (motionere - spiser sundt) er virkelig ked af det hele - træt af det hele...
Nogle gange tænker jeg på hvorfor er jeg ikke den høje skanke lækre pige - nej jeg er den bette tykke kort benede prop med en badebold som mave der ikke er pustet ordenligt op - som prøver at tabe sig naturligt men intet sker der.
Hvorfor kan jeg ikke lave alt muligt andet og få de gode karaktere (studere) nej jeg er den der skal sidde oppe hele natten og læse det igennem flere gange for at kunne fatte hvad der står (er ordblind - har svært ved at læse men har hjælpe maskine til at hjælpe mig med at skrive)
andre er super mødre og kan lave en masse fedt til deres børn - jeg kan ingenting der er værd at kigge på..
er så ked af at jeg sparker sådan til mig selv men det er desværre sådan min hverdag er.. jeg ser det sådan - at alle andre har det hele og jeg er alt det modsatte - det sorteste får.. ved det lyder som klynkeri og jeg bare skal tage mig sammen men hvor finder jeg den OPTUR ?????
Altså selvom det måske er en lidt mystisk løsning, så vil jeg foreslå at du prøver at læse The Secret, jeg ved ikke om det virker, men man bliver enorm opmærksom på ens tankegang, hvordan man får de negative tanker vendt til positive..
Jeg tænker at dit yngste barn ikke er så gammel (når det stadig bliver ammet) jamen det at være mor er jo hårdere for nogen end andre, så at du ikke har noget overskud, jamen er det ikke naturligt..
Hvis nu du havde været inde i en god periode, har du måske grint af at bukserne sprækkede (det gjorde jeg
), for det hænder jo..
Det med at lave alt muligt til dine børn - jamen hvad er det du skal lave, der er da ingen der siger at de der har overskuddet til at lave alt muligt med deres børn nødvendigvis er bedre mødre end de der sætter sig ned på gulvet og kigger på eller deltager i barnets leg, dit barn dømmer dig ikke..
Det med at tabe sig, ja der er vi i samme båd, jeg prøver også og der sker nada.. men min krops reaktion og vægt kan altid først ses ugen efter (ved ikke hvorfor) men træner jeg så ses det først ugen efter.. spiser jeg usund så ses det desværre også først ugen efter.. måske er den træning du har valgt ikke den bedste for dig, måske er din kost ikke så sund som du tror.. jeg ved det ikke, men der var en der nævnte en gratis side som ligner madlog, måske det var en ide, jeg blev i hvert fald overrasket over hvor meget min morgenmad (som var havregryn uden sukker med rosiner og mandler) tog af hvad jeg burde spise hvis jeg ville tabe mig..
Jeg håber da at du får snakket med en om hvordan du har det.. så du igen kan komme ind i en god periode..