Gravid igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

sofie85

mathildemb skriver:

Kære allesammen. Jeg er tilbage igen og nu gravid i uge 9+4

Jeg har holdt en pause herinde fra efter en missed abortion i starten af marts. Det tog ufatteligt hårdt på mig at skulle igennem det, og komme mig oven på chokket. Kort tid efter blev en af mine kollegaer gravid, hvilket bare gjorde det hele rigtig meget sværere for mig...jeg blev hele tiden blev mindet om, hvad jeg selv havde mistet.

Men igennem kom jeg, og er kommet stærkere ud på den anden side, og er bare DYBT taknemmelig for, at jeg er blevet gravid igen så hurtigt.

Pga. det der skete sidst har jeg fået tilbudt to tryghedsscanninger, den første da jeg var i 7. uge og den næste da jeg var i 9. uge. Begge scanninger viste, at mit lille foster vokser som det skal, og det fine hjerte slår regelmæssigt. Og på den sidste af scanningerne fik vi også lige et lille vrik med numsen Hvor SKØNT at se, at alt er som det skal være, og hvor er det stort at se den lille bevæge sig derinde. Det gør bare det hele så meget mere virkeligt  Jeg er optimistisk lige nu, jeg har fået at vide, at risikoen for at abortere er nede på under 3 % hvis man har set hjertet slå i 9. uge!!! Så kryds fingre for mig, det SKAL bare lykkes denne gang!!

Jeg glæder mig til at følge med i jeres graviditeter igen.

Knus Mathilde

Velkommen tilbage! og tillykke med graviditeten

Havde selv en MA i år, og jeg er nu 19+1 og skal til MD imorgen

Så er sikker på at det nok skal gå med dig også

Tænkte det ville være rart for dig at høre om en som har været ude for det samme og nu har en sund baby i maven

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

mathildemb

Astasmor, Sofia og Sofie 85:

Tusind tak

Sofie85: Det er dejligt at høre, at andre, der har været igennem det samme har efterfølgende normale og sunde graviditeter. Held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

28. juli 2010

En drøm i maven

Kæmpe tillykke M.

Hvor er det da dejligt for dig... jeg krydser alt hvad jeg har for at alt fortsætter rigtig godt.

Jeg kan se at vi to ikke er langt fra hinanden. Jeg er i uge 8 (7+3) og sat til midt marts... Fredag skal jeg til "tryghedscanning", hvor jeg håber og glæder mig til at se et lille hjerte slå... for som du skriver så ser det jo lovende ud.

Held og lykke med det hele.

Kh/L

Anmeld

28. juli 2010

twinboys

Velkommen tilbage og hjertelig tillykke med det lille spir i din babyhule...

Ønsker dig held og lykke med graviditeten...

Majbritt

Anmeld

28. juli 2010

Tanja1

Jeg ønsker dig også tillykke med graviditeten - håber alt går godt for dig og den lille inde i dig .

Anmeld

29. juli 2010

mathildemb

En drøm i maven skriver:

Kæmpe tillykke M.

Hvor er det da dejligt for dig... jeg krydser alt hvad jeg har for at alt fortsætter rigtig godt.

Jeg kan se at vi to ikke er langt fra hinanden. Jeg er i uge 8 (7+3) og sat til midt marts... Fredag skal jeg til "tryghedscanning", hvor jeg håber og glæder mig til at se et lille hjerte slå... for som du skriver så ser det jo lovende ud.

Held og lykke med det hele.

Kh/L

Tusind tak. Ja det er ikke meget galt.

Bliver spændende på fredag, du må endelig skrive en opdatering herinde Har du selv bedt om at få lavet en tidlig scanning?

Anmeld

29. juli 2010

mathildemb

twinboys skriver:

Velkommen tilbage og hjertelig tillykke med det lille spir i din babyhule...

Ønsker dig held og lykke med graviditeten...

Majbritt

Twinboys og Tanja1:

Tusind tak begge to, hvor dejligt med så mange hilsner

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

mathildemb skriver:

Twinboys og Tanja1:

Tusind tak begge to, hvor dejligt med så mange hilsner

Smiler...

Anmeld

29. juli 2010

En drøm i maven

Ja jeg skal nok lave en lille opdatering i morgen, hvis alt går godt

Jeg har faktisk selv betalt for denne tidlige scanning...... for 1,5 uge siden fik jeg pludselig meget ondt i maven og blev selvfølgelig bange. Også fordi jeg har pco og derfor har lidt større chance for at midste.

Jeg var så til scanning sidste onsdag selv om jeg godt vidste fra kliniken i Kolding at det var lige tidligt nok.. Det gik fint og hun sagde at alt så godt ud og at det var lige på grænsen til at vi ville kunne se hjerteblik - det kunne komme fra time til time. Så vi aftalte en ny tid uden beregning og da jeg gerne ville have samme jordmorder blev tiden sat til i morgen. Som hun sagde ville den lille faktisk så være blevet dobbelt så stor  For mig er det alle pengene værd lige at få set at den lille virkelig er inde i min mave og at alt er okay.

Så nu ggllllllææædddddeeeerrr jeg mig bare.

Kh/Lotte

Anmeld

29. juli 2010

mathildemb

En drøm i maven skriver:

Ja jeg skal nok lave en lille opdatering i morgen, hvis alt går godt

Jeg har faktisk selv betalt for denne tidlige scanning...... for 1,5 uge siden fik jeg pludselig meget ondt i maven og blev selvfølgelig bange. Også fordi jeg har pco og derfor har lidt større chance for at midste.

Jeg var så til scanning sidste onsdag selv om jeg godt vidste fra kliniken i Kolding at det var lige tidligt nok.. Det gik fint og hun sagde at alt så godt ud og at det var lige på grænsen til at vi ville kunne se hjerteblik - det kunne komme fra time til time. Så vi aftalte en ny tid uden beregning og da jeg gerne ville have samme jordmorder blev tiden sat til i morgen. Som hun sagde ville den lille faktisk så være blevet dobbelt så stor  For mig er det alle pengene værd lige at få set at den lille virkelig er inde i min mave og at alt er okay.

Så nu ggllllllææædddddeeeerrr jeg mig bare.

Kh/Lotte

Uha det blir spændende!! Kan godt forstå du glæder dig!!

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig imorgen, og glæder mig til din opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.