Kære allesammen. Jeg er tilbage igen og nu gravid i uge 9+4
Jeg har holdt en pause herinde fra efter en missed abortion i starten af marts. Det tog ufatteligt hårdt på mig at skulle igennem det, og komme mig oven på chokket. Kort tid efter blev en af mine kollegaer gravid, hvilket bare gjorde det hele rigtig meget sværere for mig...jeg blev hele tiden blev mindet om, hvad jeg selv havde mistet
.
Men igennem kom jeg, og er kommet stærkere ud på den anden side, og er bare DYBT taknemmelig for, at jeg er blevet gravid igen så hurtigt. 
Pga. det der skete sidst har jeg fået tilbudt to tryghedsscanninger, den første da jeg var i 7. uge og den næste da jeg var i 9. uge. Begge scanninger viste, at mit lille foster vokser som det skal, og det fine hjerte slår regelmæssigt. Og på den sidste af scanningerne fik vi også lige et lille vrik med numsen
Hvor SKØNT at se, at alt er som det skal være, og hvor er det stort at se den lille bevæge sig derinde. Det gør bare det hele så meget mere virkeligt
Jeg er optimistisk lige nu, jeg har fået at vide, at risikoen for at abortere er nede på under 3 % hvis man har set hjertet slå i 9. uge!!! Så kryds fingre for mig, det SKAL bare lykkes denne gang!!
Jeg glæder mig til at følge med i jeres graviditeter igen.
Knus Mathilde
Anmeld