Hjælp til go´undskyldning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Silvermist

Ja, sig bare at du har dårlig ryg. At du vågnede med dårlig ryg og den har været slem hele dagen.

Eller prop dig med sodavand og mad inden (altså, imens de ser det) og lad som om at du har fået dårlig mave pga. det.

Eller helt enkelt, sig at du ikke har lyst. Eller at den ser voldsommere ud end du troede...

Held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Har så dummet mig med at sige den er skide skæg og vi absolut skal prøve den Før jeg blev gravid... Meeeeeeen den de rmed dårlig ryg var squ da go egentlig

hvor nygravid er du??

Vi var i heidepark i tyskland, da jeg var små 11 uger henne, jeg prøvede det hele anyways og Liam er sund og rask og forøvrigt 8 mdr den dag idag

Anmeld

26. juli 2010

Vial

Du kan evt. sige, at du er en reinkarneret pirat, og finder det en anelse plat at bruge penge og tid på at side i sådan et gang platiskhelvede, når du har været vant til store søslag...

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

KaMa skriver:

Du kan evt. sige, at du er en reinkarneret pirat, og finder det en anelse plat at bruge penge og tid på at side i sådan et gang platiskhelvede, når du har været vant til store søslag...

Ja, den vil de da helt sikkert hoppe på! Hvem har da ikke været pirater nutildags?! LOL hahahaha

Anmeld

26. juli 2010

Anonym trådstarter

Er "ny-gravid" kun 5 uger... og nej, de skal ik vide noget nu... Har dårlig ryg den dag.. tak for hjælpen

Anmeld

26. juli 2010

Delilah

KaMa skriver:

Hahaha den er god 

Anmeld

26. juli 2010

michella88

Spis en kæmpe is, eller noget usundt inden i skal til at prøve den, jeg garanterer for at du nærmest ikke behøver at lyve om du blir dårlig, for det gør du

Hilsen en der spiste isen, men valgte at prøve den alligevel BRB

Anmeld

26. juli 2010

K&S

KaMa skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.