Hjælp til go´undskyldning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder,mangler jeg hjælp til en go undskyldning... Skal snart i Djurs sommerland og mangler en super troværdig undskyldning for at jeg ikke kan prøve piratten med vennerne... Nogle ideer???? Og er bar ik go til at spille syg eller sige jeg ik tør...

Anyone...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

L.J.L

nu ved jeg ikke hvad piratten er for noget, men den lyder vild... Kan du ikke sige at du har dårlig ryg eller du har spist noget dårligt dagen forinden så du er bange for at du kaster op

Anmeld

26. juli 2010

L-Mortil3

Hvad med, naaah synes bare den ser så kedelig ud

Eller sig du altså bare er skide sulten/skal på wc/hellere lige vil passe tasker og se dem prøve den, og så vurdere om du selv tør/gider

Måske du har hovedpine og bliver svimmel af sådanne ture lige den dag

Anmeld

26. juli 2010

K&S

Anonym skriver:

Som overskriften lyder,mangler jeg hjælp til en go undskyldning... Skal snart i Djurs sommerland og mangler en super troværdig undskyldning for at jeg ikke kan prøve piratten med vennerne... Nogle ideer???? Og er bar ik go til at spille syg eller sige jeg ik tør...

Anyone...?

Hej hej

Hvorfor skal du bruge en undskyldning? Kan du ikke bare sige, du ikke har lyst?

Katja

Anmeld

26. juli 2010

Anonym trådstarter

Har så dummet mig med at sige den er skide skæg og vi absolut skal prøve den Før jeg blev gravid... Meeeeeeen den de rmed dårlig ryg var squ da go egentlig

Anmeld

26. juli 2010

Fines mor

Anonym skriver:

Anyone...?

Hvorfor ikke bare sige, at du faktisk ikke har lyst???? Alt andet er da ligemeget!!!

Anmeld

26. juli 2010

Anonym trådstarter

de kender mig og ved jeg har lyst, så sys squ ik den er helt gangbar

Anmeld

26. juli 2010

Fru.Mäes <3

Heej

Ville sige det samme som Katja - du behøver ikke noge undskyldning. Bare sig´ at du ikke rigtig har lyst - det er en ærlig sag. Det er kun dig selv, som måske synes det er underligt - dine venner vil ikke tænke over det.

Rikke

Anmeld

26. juli 2010

L.J.L

Anonym skriver:

de kender mig og ved jeg har lyst, så sys squ ik den er helt gangbar

nå men er det fordi du er gravid og dine venner ikke må vide det? Jeg holder ihvertfald på den der med at du har dårlig ryg, den bruger jeg selv tit, og den dur altså

Anmeld

26. juli 2010

>>Carina<<

du MÅ vel ik prøve den når du er gravid!?
Eller er det fordi de ikke ved du er gravid?

I så fald syns jeg da det er en oplagt måde at fortælle dem det på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.