Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften lyder,mangler jeg hjælp til en go undskyldning... Skal snart i Djurs sommerland og mangler en super troværdig undskyldning for at jeg ikke kan prøve piratten med vennerne... Nogle ideer???? Og er bar ik go til at spille syg eller sige jeg ik tør...
Anyone...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu ved jeg ikke hvad piratten er for noget, men den lyder vild... Kan du ikke sige at du har dårlig ryg eller du har spist noget dårligt dagen forinden så du er bange for at du kaster op
Hvad med, naaah synes bare den ser så kedelig ud
Eller sig du altså bare er skide sulten/skal på wc/hellere lige vil passe tasker og se dem prøve den, og så vurdere om du selv tør/gider
Måske du har hovedpine og bliver svimmel af sådanne ture lige den dag
Anonym skriver: Som overskriften lyder,mangler jeg hjælp til en go undskyldning... Skal snart i Djurs sommerland og mangler en super troværdig undskyldning for at jeg ikke kan prøve piratten med vennerne... Nogle ideer???? Og er bar ik go til at spille syg eller sige jeg ik tør... Anyone...?
Hej hej
Hvorfor skal du bruge en undskyldning? Kan du ikke bare sige, du ikke har lyst?
Katja
Har så dummet mig med at sige den er skide skæg og vi absolut skal prøve den Før jeg blev gravid... Meeeeeeen den de rmed dårlig ryg var squ da go egentlig
Hvorfor ikke bare sige, at du faktisk ikke har lyst???? Alt andet er da ligemeget!!!
de kender mig og ved jeg har lyst, så sys squ ik den er helt gangbar
Heej
Ville sige det samme som Katja - du behøver ikke noge undskyldning. Bare sig´ at du ikke rigtig har lyst - det er en ærlig sag. Det er kun dig selv, som måske synes det er underligt - dine venner vil ikke tænke over det.
Rikke
Anonym skriver: de kender mig og ved jeg har lyst, så sys squ ik den er helt gangbar
nå men er det fordi du er gravid og dine venner ikke må vide det? Jeg holder ihvertfald på den der med at du har dårlig ryg, den bruger jeg selv tit, og den dur altså
du MÅ vel ik prøve den når du er gravid!?Eller er det fordi de ikke ved du er gravid?
I så fald syns jeg da det er en oplagt måde at fortælle dem det på :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128