Hvor har I købt madrasser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Trolde_mor

maria_wt skriver:

Jeg tror den er ca 5 cm.. god tyk en  vi har bare et almindelig lagen over.. Vådelagen er ikke nødvendigt her... Endnu 

Dejligt, der ikke er brug for det endnu

Ej, det er smart - tror da det er det vi også gør så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

oo

Trolde_mor skriver:

Okay Kom i så noget hen over madrassen - et betræk eller noget? Eller er det "bare" vådelagen og lagen?

godt spørgsmål! babyen er jo stadig i maven, så det er ikke blevet afprøvet endnu, men jeg tænker også, at man vel skal have et slags tisselagen/vådelagen mellem madras og lagen

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Jeg har bare købt boxmadrasser i jysk...4 stks, så vi har en seng på over 3,5m. så skønt...

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

Eva. skriver:

Jeg har bare købt boxmadrasser i jysk...4 stks, så vi har en seng på over 3,5m. så skønt...

Hvor lyder det super hyggeligt

Hvad da de var små?

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Trolde_mor skriver:

Hvor lyder det super hyggeligt

Hvad da de var små?

Konrad har stort sovet i sengen siden han var helt lille...ellers så sov de i en junoseng hvor siden var taget af ud til dobbeltsengen..

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

Eva. skriver:

Konrad har stort sovet i sengen siden han var helt lille...ellers så sov de i en junoseng hvor siden var taget af ud til dobbeltsengen..

Okay - ej, hvor lyder det altså bare hyggeligt - så I har altid været tæt når i sov

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Trolde_mor skriver:

Okay - ej, hvor lyder det altså bare hyggeligt - så I har altid været tæt når i sov

Ja..i hvert fald altid i samme rum...da jeg så blev alene valgte jeg at lave den store seng, det var nemmest..

Den ældste har dog sovet alene i nogle år...fra han var 3 år og så ellers nogle år frem..

Anmeld

27. juli 2010

Trolde_mor

Eva. skriver:

Ja..i hvert fald altid i samme rum...da jeg så blev alene valgte jeg at lave den store seng, det var nemmest..

Den ældste har dog sovet alene i nogle år...fra han var 3 år og så ellers nogle år frem..

I må virkelig være tætte i jeres familie - hvor gamle er dine børn?

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Trolde_mor skriver:

I må virkelig være tætte i jeres familie - hvor gamle er dine børn?

Tror nu ikke vi er mere tætte end andre, vi sover bare i samme rum...folk i små lejligheder er nok heller ikke mere tætte end dem i store huse...

Tror bare mine unger er nogle hyggeunger og nyder at sove og falde i søvn tæt på hinanden...

og morgener er jo super hyggelige når vi allesammen vågner og ligger og snakker...

De to der er i sengen fast er 4 og 7 år...den store på 13 år er flyttet, men kommer ind imellem og spørger sine brødre om han må sove ved dem og så er de helt vilde og synes bare det er hyggeligt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.