Hvor har I købt madrasser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.513 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. juli 2010

Trolde_mor

Vi skal have købt madrasser til den lille, både til tremmeseng, vuggen, liften og selve barnevognen.

Vi havde tænkt os at købe madrassen til tremmesengen i Ikea, men så vidt jeg kan se på deres hjemmeside er det ikke muligt at købe andre madrasser end til tremmeseng...

Så fortæl mig hvor i købte jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

NejaJ

Madras til tremmesengen købte jeg i Jysk og til barnevognen købte jeg i Babysam fordi man ikke kunde finde den helt store størrelse andre steder...

Anmeld

26. juli 2010

maria_wlt

Jeg købte en luksus madras i Jysk på tilbud til tremmesengen.. og til barnevognen købte vi en tremmeseng-skummadras og skar den selv til.. I babysam vil de ha 399 og det kostede kun os 99 kr 

Anmeld

26. juli 2010

BJL2010

Jeg har købt til tremmesengen i IKEA...men den er ikke afprøvet endnu, så kan ikke sige meget om den

Til barnevogn og lift kommer madrasserne fra Babysam...dem kan jeg heller ikke sige så meget om endnu

Knus..... (36+)

Anmeld

26. juli 2010

FrkLarsen

Vi har også købt vores i ikea, den til 299 føles super lækker, den er dog ikke afprøvet endnu, den ligger stadig i pakken  

Anmeld

26. juli 2010

lollandpigen

Har købt i babysam og de er rigtigt gode..... Har også hørt at Jydsk har gode madresser....

Anmeld

26. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har købt aerosleep helmadras til barnevogn

Hans junior seng er en den der gold ting fra jysk og med aerosleep topmadras.

Begge kan vaskes på 60' - han ligger på noget der minder om bikube struktur - så der er altid luft omkring ham.

Anmeld

26. juli 2010

Trolde_mor

maria_wt skriver:

Jeg købte en luksus madras i Jysk på tilbud til tremmesengen.. og til barnevognen købte vi en tremmeseng-skummadras og skar den selv til.. I babysam vil de ha 399 og det kostede kun os 99 kr 

Så I har købt en almindelig skummadras, og så skåret til?

Smart Hvor tyk er den så? og har i kommet noget ud omkring selve madrassen, andet end vådelagen+lagen?

Anmeld

26. juli 2010

LC

Vi har købt madres til tremmeseng i Ikea, og synes den virker fint. vores datter brokker sig ihvertfald ikke, og sover rigtigt godt hver nat

Og til barnevognen har vi fra Babysam...

Anmeld

26. juli 2010

Caracatita

Mor til Frederic skriver:

Vi har købt aerosleep helmadras til barnevogn

Hans junior seng er en den der gold ting fra jysk og med aerosleep topmadras.

Begge kan vaskes på 60' - han ligger på noget der minder om bikube struktur - så der er altid luft omkring ham.

Hej.

Jeg vil bare fortælle dig, at du skal holde godt øje med de madrasser....vi havde dem til den første - indtil jeg så, at der var små larver nede i hullerne. Barnevognen havde godt nok stået i garagen, men puha....UD røg de!!

Siden har jeg ikke kunne holde ud at se den madras.....men vi var glade for dem inden.

Dette er ikke ment som en afskrækkelse - bare en advarsel...

Derefter købte vi Helsemadrasserne fra Babysam til vogn og lift (til nr.2) og også til tremmesengen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.