mænd i jeres liv hvordan er de ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

B&J

Min kæreste siger tingene lige ud elsker jeg... lige pludselig ryger det ud jeg elsker dig også smiler han jeg bliver lige så genert som en lille skole pige kan ikke forstå hvorfor men elsker det,.... han tænker meget på hvordan jeg har det og spør tit til mig elsker ham over alt vi har været sammen i 2 år ca men vi er ikke nyforelsket men meget forelsket det er vi..... men vi får også altid af vide vi er gift griner fordi vi driller griner og fjoller meget... og når vi fjoller siger vi tit nu vil jeg skilles griner og vi er nu ikke gift men sjovt det er det  han elsker sin musik og det skal han have lov til som jeg elsker baby.dk  vores sex liv som lige skal med det er det mest vidunderlige jeg nogle sinde har prøvet med en fyr... og nej han er dog ikke perfekt men det er ingen men han er min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

3xM

lollandpigen skriver:

Vi går begge meget op i at snakke sammen og fortælle hinanden når vi synes den anden er lækker, ser godt ud og bare fortæller tit man elsker hinanden.... Når min kæreste er på aften vagt er det super dejligt der kommer en besked hvor han skriver elsker dig eller savner dig så bliver man helt blød om hjertet.....

Hører desværre tit om at man har svært ved at få det hele til at fungerer i et parforhold og har selv været i et i 10 år hvor intet fungerede og ved ikke helt hvorfor det er så svært for os.....

Tror han ville blive super glad og overrasket hvis du planlægger en romantisk bif tur kun for 2.... smiler

håber du har ret, jeg følger hvertfald rådet

Anmeld

26. juli 2010

lollandpigen

mariaogmarcus skriver:

håber du har ret, jeg følger hvertfald rådet

God fornøjelse og kom endelig med en opdate på hvordan det gik.... smiler

Anmeld

26. juli 2010

3xM

lollandpigen skriver:

God fornøjelse og kom endelig med en opdate på hvordan det gik.... smiler

det gør jeg

Anmeld

26. juli 2010

Svei

MIn mand er selvfølgelig helt fantastisk...han er vild med mig og synes jeg er den skønneste i verden, han elsker mine unger, han får mig til at grine og han giver mig modspil så jeg nogle gange er ved at hive hårene ud af hovedet på mig selv, han er intelligent og jeg beundrer ham for den han er og ikke mindst fordi jeg ved hvad han har været igennem...han er smuk udenpå, men smukkere indeni....han har vendt op og ned på mit liv, men det elsker jeg ham for...han støtter mig og han han har sagt at selvom jeg er bøvlet.. såvil han være der for mig altid....og ja, jeg må indrømme han har bevist det.. (dumme mig....)

Og hvor længe vi var forelsket, jeg satser på at gemme et stykke af det så vi har det gennem livet for altid....

Anmeld

26. juli 2010

nannanadja

her er vi stadig forelsket   vi har været sammen i 6 år og været igemmen en masse ting sammen på så kort tid... en lang fængelsdom-asssept fra hans familie da jeg er dansker- tre fødsler hvor den ene blev en engel- begravelse- det tar hård på forholdet ...puha jeg kunne blive ved, det har ikke været nemt med vores forhold med vi elsker hinanden meget højt og jeg vil mene at vi har det skønneste forhold i verden trods de problemer vi er stødt på..

vi bruger meget tid sammen... vi ses efter arbejde- spiser hver aften sammen.

om aften kan han godt være ude med drengene hvor jeg er hos ungerne eller hygger vi os sammen.

Weekenderne bruger vi også sammen, vi køre tit på stranden med ungerne..

syntes vi har det godt og vi ikke for noget i verden bytte

Anmeld

26. juli 2010

3xM

Eva. skriver:

MIn mand er selvfølgelig helt fantastisk...han er vild med mig og synes jeg er den skønneste i verden, han elsker mine unger, han får mig til at grine og han giver mig modspil så jeg nogle gange er ved at hive hårene ud af hovedet på mig selv, han er intelligent og jeg beundrer ham for den han er og ikke mindst fordi jeg ved hvad han har været igennem...han er smuk udenpå, men smukkere indeni....han har vendt op og ned på mit liv, men det elsker jeg ham for...han støtter mig og han han har sagt at selvom jeg er bøvlet.. såvil han være der for mig altid....og ja, jeg må indrømme han har bevist det.. (dumme mig....)

Og hvor længe vi var forelsket, jeg satser på at gemme et stykke af det så vi har det gennem livet for altid....

fantastisk og smukt

Anmeld

26. juli 2010

3xM

nannanadja skriver:

her er vi stadig forelsket   vi har været sammen i 6 år og været igemmen en masse ting sammen på så kort tid... en lang fængelsdom-asssept fra hans familie da jeg er dansker- tre fødsler hvor den ene blev en engel- begravelse- det tar hård på forholdet ...puha jeg kunne blive ved, det har ikke været nemt med vores forhold med vi elsker hinanden meget højt og jeg vil mene at vi har det skønneste forhold i verden trods de problemer vi er stødt på..

vi bruger meget tid sammen... vi ses efter arbejde- spiser hver aften sammen.

om aften kan han godt være ude med drengene hvor jeg er hos ungerne eller hygger vi os sammen.

Weekenderne bruger vi også sammen, vi køre tit på stranden med ungerne..

syntes vi har det godt og vi ikke for noget i verden bytte

lyder som sand eventyr

Anmeld

27. juli 2010

nannanadja

vi har det faktisk også utrolig godt sammen... self er vi da uvenner osv men slet ikke på den vilde måde som nogle af mine andre forhold, vi skændes da med på en ordeligt måde...

vores største problem er accept fra hans familie af mig... da jeg er dansk ugift og blev gravid med ham-ikke muslim og spiser gris, ja alt det er nok hans muslimske familie største mareridt-- men han acceptere mig og omvendt...

det er rigtig hård til tider med hans familie men tror et eller andet sted at det har gjordt os stærkere sammen... ikke for det skal lyde for sukkersødt eller noget men det tror jeg...

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

herhjemme er min mand en stille og rolig lidt mere endspænder type (ikke typen som skal ud med vennerne) som holder allermest af at være sammen med os herhjemme.. og sin computer... nogle aftner sidder vi og spiller lidt sammen, andre slapper vi alle af sammen. det er forskelligt.. han kan godt lide at tage et put på sofaen i ny og næ og sexen den er super duper som altid

Når vi rigtigt forkæler os selv tager vi i bio og spiser noget mad sammen så bliver ungerne passet

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.