3 Mdrs vaccinen, reaktion? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

forår

Min datter fik vacc. omkring kl 15 og der var ikke nogen reaktion de første 12 timer. Men omkring 03-04 om natten vågnede hun og var dybt ulykkeligt, de var så forfærdeligt. Hun havde feber og kastede også op. Mener at vi var vågne i ca 2 timer hvor efter hun faldt i søvn igen. Da vi stod op næste morgen var hun kun lidt pyldret og det var det.

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

LC

Vores datter fik vaccine ved 10 tiden, hun reagerede slet ikke hele dagen. Men ved 23tiden vågnede hun og skreg, ind til vi kom ind til hende, hun faldt med det samme til ro og smilede da hun blev taget op, men var meget varm.

Hun havde 41,2 i feber, så vi ringede til vagtlægen, og fik afvide at vi evt kunne give hende lidt flydende panodil.. hvilket vi desværre ikke havde i huset og ikke kunne få fat i på den tid af dagen. så fik vi avide af lægen at vi bare skulle sørge for hun ikke havde så mget tøj på, og så længe hun var glad gjorde det ikke noget.

Vores datter er for det meste glad, og tror hun smiler meget selvom hun har ondt, så synes nogle gange hun er svær at tolke.

Men hun faldt isøvn igen, i løbet af ½time tror jeg, og var feberfri næste morgen, og der var ingen yderligere reaktion.

Anmeld

26. juli 2010

Koen.

Dejligt at høre det næsten altid går over i løbet af et døgns tid, for trunten er bare trist, trist, trist med feber og tynd mavse

Anmeld

26. juli 2010

SarahAa

lillespurv19 skriver:

Dejligt at høre det næsten altid går over i løbet af et døgns tid, for trunten er bare trist, trist, trist med feber og tynd mavse

Det er ikke sjovt

Emily blev også ret pårvirket af den, hun blev stukket klokken 10.00. Og allerede ved en 14tiden, blev hun pylret, overtræt og havde 38,5 i feber. Hun blev tilbudt mad og vand ret tit. Og så skyndte jeg mig at tage alt tøjet af hende så hun bare lå i ble. Hun faldt så i søvn omkring kl 18 og sov lige til næste morgen, hvor hun var dejlig frisk og udhvilet

Så kan trøste dig med, at det er væk i morgen

Anmeld

27. juli 2010

Koen.

SarahAa skriver:

Det er ikke sjovt

Emily blev også ret pårvirket af den, hun blev stukket klokken 10.00. Og allerede ved en 14tiden, blev hun pylret, overtræt og havde 38,5 i feber. Hun blev tilbudt mad og vand ret tit. Og så skyndte jeg mig at tage alt tøjet af hende så hun bare lå i ble. Hun faldt så i søvn omkring kl 18 og sov lige til næste morgen, hvor hun var dejlig frisk og udhvilet

Så kan trøste dig med, at det er væk i morgen

Lyder herligt, kan ikke vente til det er væk, det skære i og se hende sådan! hun sover lige en halv timer og så er hun bare trist på ny til hun er helt udmattet

lærke spiser næsten heller ikke, men drikker masser af vand

Anmeld

27. juli 2010

SarahAa

lillespurv19 skriver:

Lyder herligt, kan ikke vente til det er væk, det skære i og se hende sådan! hun sover lige en halv timer og så er hun bare trist på ny til hun er helt udmattet

lærke spiser næsten heller ikke, men drikker masser af vand

Ja det gør nemlig ondt at se dem sådan Men heldigvis er det godt på længere sigt.

Super godt hun drikker meget

Anmeld

27. juli 2010

Koen.

SarahAa skriver:

Ja det gør nemlig ondt at se dem sådan Men heldigvis er det godt på længere sigt.

Super godt hun drikker meget

Ja hvis man skal se posetivt på det så er det jo godt hun får dem, men ville ønske de ikke blev syge!

Hun har virkelig drukket meget og så længe hun gør det så er jeg ikke SÅ bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.